Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia lahjoja teini-ikäiset lapsesi saavat?

Vierailija
06.11.2007 |

Miten monta ja minkähintaisia? Kun tuolla toisessa ketjussa mp3-soitinta tai kännykkää toivova lukiolainen teilattiin ahneeksi ja vaille kasvatusta jääneeksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne on sitten vähän arvokkaampia.

Muutamaa lahjaa olen jo miettinyt mms. hajuvesi, lahjakortti ja joku koru. Sitten ostan tottakai joka jouluisen yöpaidan ja sukat sekä suklaata. Lapset saavat myös yhteisen lahjan, jonkun lautapelin.

Siinä siis osa mun suunnitelmista.

Vierailija
2/7 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jouluna teini saa yhden arvokkaamman lahjan;

(esim. uuden puhelimen, kameran, streot tmv. mitä nyt sattuu tarvitsemaan)

ja siihen päälle muutaman edullisemman lahjan;

(kirja/CD-levy/DVD/lahjakortti/rahaa/koru/jokin vaate/tmv. )

Ja tosiaan, yleensä lahjoja on määrällisesti vähän, mutta arvokkaampia mitä pienemmillä.

Ja totta tuokin, että perheen rahatilanteen mukaan lahjat. Jos rahaa niukemmin, niin edullisempaa, jos enemmän niin arvokkaampaa. Mutta periaate on tuo, ettei jouluna saa kun yhden arvokkaamman lahjan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vedin lukioaikana seurakunnan kokkikerhoa ala-asteikäisille. Hampurilaispaikoissa varmasti töitä, sitten on näitä lehdenjakoa ja muuta perinteistä.

On tärkeää oppia se rahan arvo. Kännykät, dvd-soittimet, stereot ja muut eivät vain tipahda syliin.

Vierailija
4/7 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 11-vuotias toivoo pleikka kolmosta, ja hintahan on vain 700 euroa + uusi telkkari että pleikka pääsisi oikeuksiinsa, huoh....

Vierailija
5/7 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/7 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivon uutta autoa, mutta tuskin saan.. =0)

Itsellä ei ole teinejä vielä, mutta aikoinaan mun omat porukat ostivat ihan rahatilanteen mukaan. Jos oli köyhä joulu, niin silloin jotain sukka-kirja-suklaa-linjaa, mutta äveriäämpänä aikana saatiin lp-levyjä, koruja, vaatteita, meikkejä (merkkituotteita), pelejä, korvalappustereot... Veljeni sai jopa Commodore 64:n aikoinaa..

Vierailija
7/7 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kameran, puhelimen, digiboxin ja sitten pienempiä lahjoja eli lukemista, karkkia, kosmetiikkaa jne.