Mitä mieltä olette tästä Huutonet tapauksesta? ov
Mulla on kohteissa selvästi esillä, että postitan tavarat neljän arkipäivän sisällä rahojen näkyessä tilillä (yleensä ehdin postittamaan kahden päivän sisällä, harvoin postitus on mennyt noin kauan).
Ostaja voitti yhden kohteen viikko sitten sunnuntaina ja maksoi myöhään yöllä. Rahat näkyivät tililläni keskiviikkona ja vein maksikirjeen perjantaina postiin ja ostaja sai sen tänään.
Ostajalta tuli erittäin kiukkuinen viesti, kun postitus oli niin hidasta ja hän olisi TARVINNUT vaatteen viime lauantaina. Ja tietty hän antoi negan.
Ostaja laittoi maksun jälkeen viestin, että on maksanut X pankista jne, mutta ei voinut sitten yhtään mainita siitä, että hän olisi tarvinnut vaatteen lauantaina.
Kommentit (10)
Varsinkin Nordea -> Op on ajoittain tosi hidas, monta kertaa pidanneet rahoja jossain neljäkin päivää.
En ymmärrä näitä hätähousuja, kyllä ihmisillä on elämää huutiksen ulkopuolella. 4 päivän sisällä maksusta on ihan kohtuullinen aika postittaa.
Just noiden hätähousujen takia mulla on kohteissa tuo " neljän päivän tieto" , vaikka yleensä pääsenkin postittamaan seuraavana päivänä, kun rahat näkyy tililläni.
Ostaja maksoi Osuuspankista Sampon tilille. Tarkistan sähköpostit ja tilini pelkästään illalla, kun lapset nukkuvat ja postitus hoituu ulkoilun aikana, kun mennään puistoon.
Jos ostaja olisi maininnut kiireestä, niin olisin voinut (ehkä) ehtiä postittamaan kirjeen torstaina, mutta käytiin tuolloin naapurin pihassa ulkoilemassa.
maksaa sinne kiltisti uuden hinta.
Varsinkin jos olet kotona.... , mä työssäkäyvänä postitan samana päivänä kun rahat näkyy.
Eli tuo neljä päivää on ihan ok. Vähän turha lähteä ajelemaan 10km jonkun 5 euron takia...
Vierailija:
Varsinkin jos olet kotona.... , mä työssäkäyvänä postitan samana päivänä kun rahat näkyy.
Onko sulla luetun ymmärtämisessä jotain häikkää?
Mulla on tuo " sääntö" ihan sen takia, että en aina ehdi postiin, koska mulla nyt sattuu olemaan Huutonetin ulkopuolistakin elämää, mitä sä et näytä tajuavan. Ja kuten sanottu, postitan yleensä 1-2 päivän kuluessa, kun rahat ovat tililläni.
Jos ihminen on niin helvetin hätäinen, että vaatii tuotteen olevan postilaatikossa seuraavana päivänä maksusta, niin ihan tiedoksesi vaan. Sellainen paikka kuin kauppa on olemassa. Sieltä saa ostettua tavaran heti.
t se parjattu 2 ja mikälie muu nro olin
Ja ihan turhaan siellä kettuilet. Mulla on 700 kauppaa takana ostajana ja myyjänä ja palautteet on pelkkää positiivista, jopa ne muutamat ostajat, jotka ovat joutuneet odottamaan kirjettä/pakettia viisi päivää ovat antaneet positiivisen.
Jos kerran mainittu että postitus tapahtuu 4 päivän sisällä maksun näkymisestä tilillä. Ostajan olisi pitänyt mainita että tavaralla kiire.