Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavallani pahan näköiset ruhjeet selässä

Vierailija
05.11.2007 |

En siis tunne naista kovin hyvin. Käymme vain samassa jumpassa ja lapsemme ovat tarhakavereita. Juttelemme tosin aina jumpan jälkeen pukuhuoneessa. Viimeksi huomasin tuttavani selässä tosi pahannäköisiä ruhjeita (verestäviä alueita, mustelmia) - samalla selittyi kankean näköinen jumppaaminenkin. Kun kysyin asiasta, vastaus oli se klassinen kaatuminen punastelun kera. Voiko joku mies hakata vaimoaan vain selkään vai mistä on kyse?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. ollut juhlimassa ja huppelispäissään liukastunut, mikä nolottaa.

Vierailija
2/5 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinpiteeleekö sinua joku?" Olen lukenut jostain, että paras tällaisissa tilanteissa on suora ehkä yllättäenkin tuleva kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi kolautti mua taannoin lelulla poskeen. Tuli ikävä pikku mustelma, just sen näköinen että joku on täräyttänyt. Itse ajattelin, että nyt kaikki luulee että mun mies on lyönyt mua - ja siksipä juuri ihan varmasti pounastuin aina kun selitin mistä se oli tullut!!

Ap:n kaverin punastus voi johtua samasta: ajattelee varmaan, että " tuo luulee että mies hakkaa, noloa noloa... miten voin selittää, ei se usko kuitenkaan" Vaikka siis voi olla kaatunut (on liukasta) tai ollut humalassa tms.

Vierailija
4/5 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras vastauskin on suora ja totuuden mukainen esim " Niin. Minua hävettää, kun kuvittelen, että joku saattaa ajatella että esim mieheni hakkaa minua. Niin ei kuitenkaan ole vaan..."

Vierailija
5/5 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen: nykymaailmassa jokainen huolehtii kyllä omista asioistaan, mutta kuka huolehtii niiden asioista jotka eivät kykene, uskalla, pysty tai voi huolehtia asioistaan? Itse ainakin toivoisin, että joku uskaltaisi kysyä minulta vastaavaa, jos olisinkin pahoinpidelty... jos ystävä/ tuttava loukkaantuu, on se SITTEN hänen asiansa :-)

Minusta tuttavalle voi ja PITÄÄ VOIDA esittää huolensa ruhjeista ja suoraan kysyä: " Pahoinpiteleekö joku sinua?" . Voihan vastaus olla esim. juuri lapsen riehumisesta aiheutuneet mustelmat, mutta myös puolison tai jonkun muun pahoinpitelemäksi joutuminen tai kännissä kaatuminen. Jos jompikumpi ensimmäisistä on syynä, voi esittää jatkokysymyksen: Kuinka jaksat/ voit? Voinko olla avuksi (tähän kohtaan kannattaa sitten varata aikaa)? Haluaisitko jutella?

Ihmiset huolehtii nykyään liikaa OMISTA ASIOISTAAN eikä juuri LÄHEISISTÄÄN. " Tee muille, niinkuin haluaisit itsellesi tehtävän."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi