Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akuisen KUIVA PÄÄNÄHKÄ. Mikä auttaisi? Mistä johtuu? OV

Vierailija
05.11.2007 |

Minulla ollut 3 vuotta kuiva päänahka. Hiukset pesen noin joka toinen päivä, pakko liikuntaharrastuksen vuoksi. Pesun jälkeen päänahka on valkoinen ja " lohkeileva/hilseilevä" . Kutiaa ja raapiessa on kuin pientä hilsettä sillä kohdalla hiukset täynnä. Hilsettä ei kampaajan mukaan ole, sitäkin shampoota kokeiltu. kampaamon tuotteita käytän, useita kokeiltu mutta vaiva vain jatkuu. olen laittanut ihan perusvoidettakin päähän mutta ei auta...

Alan olla epätoivoinen!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeiltu on " kaikki" ? vinkkejä ja neuvoja kiitos..

Vierailija
2/6 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä päänahkaan saunaan mennessä. Tai ruvetkaa pesemään hiuksia samu-pesupähkinöillä, ei kuivata ollenkaan. Jyväskylästä saa Ekolosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulla ollut 3 vuotta kuiva päänahka. Hiukset pesen noin joka toinen päivä, pakko liikuntaharrastuksen vuoksi. Pesun jälkeen päänahka on valkoinen ja " lohkeileva/hilseilevä" . Kutiaa ja raapiessa on kuin pientä hilsettä sillä kohdalla hiukset täynnä. Hilsettä ei kampaajan mukaan ole, sitäkin shampoota kokeiltu. kampaamon tuotteita käytän, useita kokeiltu mutta vaiva vain jatkuu. olen laittanut ihan perusvoidettakin päähän mutta ei auta...

Alan olla epätoivoinen!

Vierailija
4/6 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta muutama vuosi sitten lääkäri diagnosoi psoriksi.

Vierailija
5/6 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain herkän ihon shampoota?

Itse tykkään kovasti xz:n öljyhoitoshampoosta.

Siis vaihda shampoo! Kokeile!

Vierailija
6/6 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortisoni ja perusvoide sekä kotona olevan ilman kostuttaminen auttaa. Kortisoni kuurina, sillä se ohentaa ihoa. Perusvoide kerran viikossa koko vuorokaudeksi päähän. Ja ilmankosteus näin keskuslämmityskautena ilmankostuttimella korkeammaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi