Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen valokuvauksesta mielipidekyssäri..

Vierailija
05.11.2007 |

Ainoa minusta otettu studiokuva on 3-vuotissynttäreideni aikaan otettu, mukana pikkuveljeni.

Mä haluaisin otattaa meidän pian 3 vuotta täyttävästä tytöstä myös kuvan, päällä sama mekko kuin mulla silloin aikanani.. Ok, ällöä, mutta mekko on ajaton ja tytölle sopiva. :)

Ja se kysymys: otetaanko tytöstä oma, henkkohtainen kuva, vai otetaanko potretti koko perheestä? Meillä on kaksosten la samalla viikolla kuin tytyn synttärit, venytetäänkö kuvan ottoa niin, että kaksoset olisivat vaikka noin 1kk ikäiset, ja otettaisiin kuva koko perheestä, vai otetaanko ' oikeaan aikaan' vain tytön kuva?

Mitä olette mieltä, me ollaan miehen kanssa tätä pähkäilty, ja kun kumpikaan ei ole oikein mitään mieltä, ei olla saatu päätöstä aikaan.. Tämä siis päivän polttavana kysymyksenä tänään.. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kivoja,me käytiin ottamassa koko perheestä kuva pojan 1v synttäreiden aikaan

Vierailija
2/4 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt haluaisin sinne koiravanhuksemmekin.

Tietty siinä on enemmän haastetta, kun pitää saada kaikille onnistunut ilme samoihin kuviin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekään hehkeimmilläsi valvottuasi kuukauden kaksosvauvojen kanssa ;)?

Vierailija
4/4 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut sitä että ottaisi tytöstä oman kuvansa ihan jo senkin takia, että siinä kaksosten syntyessä on kaikkea tohinaa heidän ympärillään.. Olis sitten joku juttu ihan vain esikoisellekin.

Toisaalta tekisi mieli ottaa perhepotretti, mutta toisaalta sen ehtisi sitten kun tuplat ovat vuoden, meillä otettiin tytystä 1-vuotiskuva, joka lähetettiin mummuille ja kummeille.. Siinä siis kun kuvia otetaan heistä, voisi samalla napata koko perheestäkin otoksen..

Hmm.. Kiitos mielipiteistä, ja perusteluista! :) aukeaa ihan uusia ajatuksia verrattuna siihen, kun pyörittelee samoja ajatuksia vain oman päänsä sisällä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi