Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**ENSIKOT VIIKKO 45**

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkesimpä painaa enteriä turhan nopeesti ;)

Vitsit kun tuolla ulkona on jänskän näköstä, lunta ei ole kait kuitenkaan yöllä satanut... Puiden oksat ja maa on tommosen kuuran peitossa, kivan valkoista :) Lunta, kiitos voisi jo tulla!

Joulusesonki kun kohta on aluillaan, niin pääsin taas töihin :) Sama paikka, missä oon ollut kaksi edellistä kesää ja edellisen joulun. Tavaratalossa osastopuolella, eli hommaa riittää kun hulinat alkaa. Kiva kun saa vähän ylimäärästä rahaa, mut tiedän et jossain vaiheessa alkaa tympiä iltavuorot ja sunnuntaityöt. Onneksi tuota ei kestä kuitenkaan kauaa!

FIIU: Ajattelitteko kertoa isovanhemmille jo näin aikaisessa vaiheessa? Isänpäivä kun tuossa kohta sopivasti jo ovella kolkutteleepi... Mä olen syönyt nyt tässä kierrossa vitamiineja, kun paketin tuolta kaapista löysin :) Kait tuolla jossain alitajunnassa oli, että jos olisi jotain hyötyä plussan suhteen... Taitaa olla vielä 2 tbl jäljellä, saas nähdä käynkö ostamassa lisää.

Meille tulee huomenna 3 vuotta seurustelua täyteen <3 Oon tosi huono keksimään mitään erilaista, että en tiedä tuleeko sen kummemin juhlistettua kun on vielä arkipäiväkin. Vähän mietin, että veisinkö miehen leffaan, mutta saas nähdä...

-Paula-

(ovis ehkä vkonloppuna!)

Vierailija
2/23 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa alkanutta viikkoa. Lintsailen kotona, kun tänään piti alkaa menkat niin en viitsinyt lähteä yliopistolle jotta voi surra rauhassa kotona. Mutta eivät vielä ole alkaneet.. Eilen testasin apteekin omalla testille negan. Testissä luki että aikaisintaan sinä päivänä kun menkat jää pois vo testata, eli voisikohan tuo nega johtua lian aikaisesta testaamisesta. Ny ei le yhtään testiä kotona. En tiedä lähdenkö ostamaan vai jaksanko odottaa huomiseen kun postiluukusta pitäis kolahtaa netistä tilaamani testiti.. Voi kun nyt tärppäis. Ois kvempi valvoa öitä pienen vauvan kanssa kesällä kun on valosampaa... Mitäs muiden testauksille kuuluu?

terkuin, Nanuuk-85, kp 28/28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meillä olis kiertopiviä eletty jo 41. Huomenna teen kolmannen testin ja....sit ei ole enempää taas suunniteltu.. =)

Hiukan on ollut hassu olo tänään ja jotenkin epätodellinen....En tiedä mistä johtuu. Töissä oli niin hulinaa etten edes vauva-asiaa ole ehtinyt miettimään, yhtäkkiä tuli vaan huono olo...Mitä lie oksennustautia, vai sitä itseään...

Mies tuli tossa yks ilta katsomaan mitä koneella niin ahkeraan kirjoittelen ja oli pakko lopettaa kesken, ei pystynyt keskittymään, kun toinen oli yhtäkkiä niin kiinnostunut tästä kaikesta. Minä siis olen meillä laittanut alulle tämän vauva-asian ja mies alkuun hieman jarrutteli...Kai hänkin on nyt melkein kahden vuoden yrittämisen jälkeen sisäistänyt että meille voi se vauva joskus oikeasti tulla.. =)

Talvista viikon alkua kaikille!!!!

Vierailija
4/23 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vielä kerran tulin moikkaamaan teitä ihanaiset kuumeiluystävät. Olen nyt kotiutunut tuonne O-puolen Enskoihin. Siellä on onneksi paljon vanhoja kuumeiluenskatuttuja.

Kaikki on siis mennyt ihan hyvin. Pahoinvointia ei ole ollut.. Tissit on kyllä sikakipeet ja alamahassa on pieniä nippailuja tuntunut. Ja väsymys on ihan hirvittävä.. Voisin nukkua vaikka kellon ympäri. Onpa käyny jopa mielessä, että kun maanantaina meen ekaan neuvolaan, ni voisin siellä kysellä mahdollisesta sairaslomasta väsymykseen.. Tuntuu, että töissäkään en tee mitään muuta, ku haukottelen ja istun vaan jossain tuijottaen jonnekin kaukaisuuteen. Joten eipä minusta siellä kamalasti taida hyötyä olla.

Olo on edelleenkin hieman epätodellinen, mutta jospa se sitten maanantaina jo hieman enemmän konkretisoituis, ku pääsee käymään siellä neuvolassa..

Suuret kiitokset vielä kaikille onnitteluista ja tarroista. Niitä varmasti tarvitaan!! Toivon siis todella, että homma onnistuis niin kuin sen on tarkoituskin, eikä tänne puolelle enää tarvitsis palata.. Vaikka seurassa ei kylläkään ollut mitään vikaa! Toivottavasti saan teidät kaikki seuraavan plussajunan kyydissä tuonne O-puolelle!!!

Oikein hyvää joulun odotusta kaikille!

Terkuin, Saikku rv6+5

Vierailija
5/23 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamee tuo Jokelan ampumis tapaus. Onneks ketään tuttu ei käy sitä koulua. Käy sääliksi.. siinä meni pilalle myös kyseisen henkilön elämä kun tollaseen rupes. Yks kaveri on töis siin vieres,niin kytät oli käskeny neki lähtee pois sieltä varmuuden vuoks.

Joop,noh vaavi asiaan.

Elikkäs eilen särki alaselkää pikkasen ja nippaili masusta. Nyt kp 18/27(26-33) meneillään elikkäs odotellaan vaan tädin lähestymistä. Toiveet on vaan ehkä liian korkeella nyt kun tuo ovis tuli hyvin hyödynnettyä =) neljän päivän aikana peittoja pöllyteltiin jopa 6-7 kertaa. Ihme innostus,heh.

Tsemppiä kaikille!!!

Vierailija
6/23 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuleppas kertomaan kuulumisia aina välillä.

Vierailija
7/23 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAIKKU: Kaikkea hyvää jatkoa ajatellen :) Ja paljon onnea vielä kerran!!! Kuulostaa niin hassulta tuo väsymys, vaikka tiedänhän mä et se on raskausoire ;) Vaikea vaan kuvitella, että itse sitten joskus nukahtaisi käytännössä seisaalleen (ja raskausoireetkin on yksilöllisiä...)! Positiivistahan aina olisi, jos säästyisit pahoinvoinnilta, vaikka ei tuo väsymyskään kait aina mitään kivaa ole. Mutta ainakin tiedät, että siellä masussa jokin kasvaa! Vilkutuksia bd bd bd

Täällä on ollut aika hiljaista... Missä muut? Jossakin oli jännät paikat, huhuu!? Tänäänkin kävin aamusta asti katsomassa, josko joku olisi kirjotellut, mutta ei... En sitten viitsinyt itse alkaa mitään kuitenkaan kirjoitteleen.

MARZUlle paljon tsempityksiä :) Kaikkenne olette ainakin tässä kierrossa antaneet! Toivotaan, että tulee toivottu lopputulos.

Mä sain tietää tuosta Tuusulan tapauksesta vasta illalla, en ollut pahemmin päivemmällä tv:tä katsonut. Ihan kamalaa... En nyt enempää kommentoi, että mitä ajattelen tekijästä, päällimmäisenä vaan paha olo uhrien&omaisten takia. Syyttömiä kaikki... Luin netistä jonkun julistuksen, jonka se poika oli kirjoittanut... Ei voi ymmärtää.

-Paula-

Oliskohan kp 11?

Vierailija
8/23 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä on nyt ollut ajatukset aivan muualla kuin omissa vauvastressailuissa. Jotenkin tuntuu nyt pahalta kirjoitella tänne omista huolista, kun moni perhe on menettänyt perheenjäsenen ja moni ihminen kaverin tai sukulaisen. Miten tällainen on mahdollista Suomessa!? Viestii varmaan jotain siitä, kuinka pahoinvoivia nykynuoret ovat. Itse (opettajaopiskelijana, kotitalous&terveystieto) olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että nykyinen yläaste ja lukio systeemi on huono, kun oppialilla ei ole tuttua ja turvallista omaa opettajaa, vaan opettajat tapaavat yksittäisiä oppilaita vain muutaman tunnin viikossa. Jos yhdelläkin opettajalla saattaa olla satojakin oppilaita, on hankalaa muistaa edes jokaisen nimeä. Puhumattakaan aidosta oppilaantuntemuksesta. opettajien on mahdoton huomata, jos jonkun oppilaan käytös alkaa muuttua tai oppilas sulkeutuu tms. Joissain kouluissa oppilailla ei ole edes tuttua luokkaa ja luokkatovereita, vaan oppilaat kulkevat satojen oppialaiden kouluissa, mutta silti yksin. Vanhemmat valittavat, kun nykynuoret viettävät tuntikaupalla aikaa netissä. Olisiko vanhempien aiheellista joskus käydä katsomassa, millä sivuilla nuori pyörii? Käsittelimme yliopistolla nuorten ajankäyttötutkimusta, jonka mukaan nuori käyttää vanhempiensa kanssa seurusteluun arkipäivisin 4 minuuttia. Itse keskustelen koirillenikin enemmän kuin neljä minuuttia päivässä. Outoa? Toivon, että jos itse joskus saan lapsia, pystyisin käyttämään heidän kanssaan paljon aikaa, ja muistaisin aina silloin tällöin pysähtyä ja kysyä, että mitä kuuluu. Nyt ei ollut tarkoitus moralisoitua, mutta olen tämän päivän aikana kuullut puhuttavan niin rumasti tästä ampuja pojasta, että alkaa ärsyttää. Eikö tällainen käyttäytyminen viesti siitä, että yhteiskunnassamme on jotain pahasti vialla, jos emme pidä parempaa huolta lapsistamme ja nuoristamme ja heidän mielenterrveydestään. Eipä ole paljon apua omega 3 ja 6- jogurteista, jos lapsesta tai nuoresta tuntuu, että nyt on tosi paha olla...

Mutta se siitä. Itselläni outous ja jännitys jatkuu. Aamulla tein negatiivisen testin (taas..), mutta menkat eivät vieläkään ole alkaneet. Yleensä olleet aina tasan 28 päivää, eli menkat alkaneet aina maanantaina aamuyöllä. Nyt ei kuulu mitään. En oikein jaksa uskoa että olisin raskaana, kun testit näyttää negaa, mutta ihmettelen vaan, että minne noi menkat ovat unohtuneet. Epäsäännöllistä kiertoa tässä nyt viimeiseksi kaivataan...odottelen..

Itsekin olen jo muutaman päivän ajan ihmetellyt, minne meidät joukkio on kadonnut. Toivottavasti keskustelut tästä vielä vilkastuvat, ja siirrymme kaikki pian odottajien puolelle saikun perässä :)

Nanuuk-85 kp 30/28, yk 4

Vierailija
9/23 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki! Täällähän tuntuu olevan jännät paikat monella! Ainakin Nanuuk ja Pahel, toivottavasti nyt plussa pätkähtäisi teille molemmille, kun tätikin noin antaa odottaa itseään!

Marzun puolesta toivon, että aika kuluisi nopeaan, koska on niin kiduttavaa piinailla... Oikein ajattelin tuossa äsken lenkillä että toivottavasti teillä nyt tärppää! Että plussasäteitä sinnekin vaan runsaasti!

Baulie, teittekö jotain erikoista 3-vuotispäivän kunniaksi? Ite olen tässä päivänä muutamana valittanut miehelle että jotain pitäisi yhdessä tehdä kun iltaisin vaan katotaan tv:tä ja maataan soffalla. Nyt se sitten soitti töistä että mennään viikonloppuna kylpylään.. Ihana.. Ja ei me varmaan kerrota vauvan tulosta vielä pitkään aikaan ainakaan miehen vanhemmille, kun viimeksi kävi niin että rakas anoppini julisti asian onnessaan suurinpiirtein koko suvulle vaikka oltiin pyydetty ettei kertoisi! Että mua rissas. Ihan sen takia. Omille vanhemmilleni varmaan kerron, ehkä jo isänpäivänä.

Toivottavasti Saikku saat sairaslomaa ja nukut hieman pankkoon niin eikö se väsy siitä ala pikku hiljaa hellittää. Toivottavasti pääsen seuraanne o-puolelle, mutta aion uskaltautua vasta muutaman viikon kuluttua, jos ultrassa on kaikki hyvin.

ON: Oon lintsannut koulusta nyt muutaman päivän ja hoitanut sairasta koiraa. Se leikattiin tiistaina ja on onneksi alkanut hyvää vauhtia toipua ja pääsi myös vaivoistaan. Hui, kun piti pelätä että miten käy, se kun on mun " esikoinen" .. Raskaus tuntuu vielä kovin epätodelliselta ja epäilen koko ajan että mahdanko ollakkaan.. On onneksi joitain oireita, esim. jos ehtii tulla nälkä niin tekee pahaa, vatsassa nippailee edelleen ja hengästyn helposti. Oon saanut oltua kertomatta kaikille vaikka vaikeaa se on ollut :)!

Toivoo Fiiu rv 5+1

Vierailija
10/23 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos fiiu =) ihanaa että joku ajattelee muakin,hih.

Kyllä tää odottelu on inhottavaa. Vielä ens viikko,sit viikonloppuna pitäis tädin hyökätä jos on tullakseen. Jos ei tule,niin sit ei auta muu kun keksiä hyviä syitä työkamuille et miks en juo pikkujouluissa. Ku ei viittis sit heti kaikille kailottaa siitä. Noh,turha sitä on vielä pähkäillä. Oon jotenkin niin negatiivinen nyt koko ajan. En haluu toivoo liikoja ton ovis innostuksen takia,ettei sit rämähdä rytinälllä pohjalle. Mut jotenki tuntuu että jos täti tulee niin masennun kunnolla,vaik ei sais.

Jepulis...

" Tänään illalla sytytämme muistokynttilän Jokelan kouluammuskelun uhreille keittiön ikkunalle klo 18. Olethan sinäkin mukana muistamassa nuoria koululaisia ja rehtoria,jotka vielä keskiviikkoaamuna uskoivat elämään ja tulevaisuuteen"

Vierailija
11/23 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinannut ensin edes löytää meitin pinoa tuolta. Oltiin pudottu niin pitkälle.

Kuvittelenkohan vaan itselleni taas oireita.. tuolta luin kyllä että joillekin saattaa niitä ilmetä jo noin viikko oviksesta. Mutta silloin kerran aikasemminkinhan mulle jo tuli tuntemuksia ja silti täti paukkas paikalle. No niin siis,viime viikonloppuna oli tuo ovis ja nyt tänä aamuna kun heräsin niin oli etova olo. Kun meikkailin ja laitoin pitkästä aikaa pikkasen poskipunaa niin haistoin sen hajun,vaikka ennen en oo mitään sellasta huomannu et se millekään haisis. Kävin tossa ravaamassa kelassa (vein ukon puolesta sotilasavustushakemuksen) ja nyt kun kotiuduin niin masusta on nippaillut pikkasen. Ei sillai satu mut tuntuu ihan ku jotain " kuplintaa" .

Noh,ens viikolla sen sitte näkee. Toiveet vaan noussu jo liian korkeelle. Et kattoo sit tuunko ryminällä alas pilvilinnoista.

Mutta,mitäs kaikille muille kuuluu?

Järkytyin eilen kun kamu löys netistä sen jokelan ampujan vanhoja chatti kirjotuksia. se oli suunnitellu tota jo viime kesästä asti. Aika kauheeta luettavaa.

Mutta se siitä.

Poistun pelailemaan ja viettämään vapaapäivää.

kp 20/27 (26-33)

Vierailija
12/23 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enhän mä enskoista lähde kulumallakaan... Toivoisin että jo ens kuussa voitas jättää ehkäisy nurkkaan, niin minäkin pääsisin kuumeilemaan ja piinailemaan taas :)

Oli pakko nimittäin tulla kun jotenkin oli sellanen fiilis et pitää tulla lukemaan teidän kuulumisia. Mitä lie telepatiaa tai jotain, mutta olihan täällä oikea jymy-uutinen!

FIIU! Onnea nyt rutkasti ja kaikkea hyvää!! Hurjan hieno juttu! :)

Ja piinailijoille, Marzu & Nanuuk, tsemppiä! +++

Tänne enskoihinhan ei jää enää ketään kohta! Mutta toisaalta sitähän me kaikki halutaan, joukkosiirtyminen o-puolelle :)

Palaillaan!

-Mary

Vierailija
13/23 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enskalaisista, missäs muut :) ?

Tän päivänen tentti meni puoliksi penkin alle, inhottaa kun asiat jää roikkumaan... Teoriaosuuden pääsin luultavasti läpi, mut laskut ei onnistunu :/

Ihan ähky olo, mies haki mut koulusta, käytiin vuokraamassa pari leffaa ja mäkkärissä syömässä... Illaksi vielä sipsejä & karkkia odottamassa, olonhan sitten tietää illalla :D Jossain muussa pinossa oli puhetta, että karkkilakko auttaisi raskaaksi tulossa, tiedä sitten? Voishan tuota kokeilla, vähentäny olen yrittänyt! Syön muutenkin liikaa makeeta...

Fiiu taisi kysellä miten juhlistettiin 3:a vuotta... No ei mitenkään ihmeellisesti, hain mä paikallisesta kahvilasta kaksi vaaleanpunaista & sydämenmuotista donitsia kun koulusta pääsin, keittelin sit kahvit kun mies tuli töistä :) Tommosta pientä kivaa... Ja käytiin sit illalla syömässä, roskaruokaa puhtaasti ;) Ei siis mitenkään hienosti, paikallisessa RAXissa. Ei olla kumpikaan totuttu syömään kunnon ravintolassa, joten syötiin sit ihan vaan epähienosti!

Marzu, voin vaan kuvitella tunnelmat siellä! Toisaalta haluais että se päivä koittais kun menkkojen pitäis alkaa, mut toisaalta ei... Ja nuo pintaan pyrkivät tuntemukset, vaikka yrittää pakottaa ne pois... Yritä jaksaa :)

Mitäs muuta...? Jokelan tapaus edelleen mietityttää :( Asiastahan pitää keskustella ja luonnollistahan se on, että lehdet repii otsikkoja! Mut silti alkaa ahdistaa kauppajonossa, kun niitä lööppejä ei pääse karkuun. Saatika sitten kun lapset seisoo kassajonossa, tuntuu että edes niitä voisi vähän varjella... Surullista, kohta eletään joulun aikaa, omaisensa menettäneiden perheille tosi raskasta. Miettii niiden nuorten tulevaisuudensuunnitelmia ja kaikkea mitä niillä olisi ollut edessä :( Ja sitten se kaikki viedään pois tuosta noin vaan... Huoh. Omat " ongelmat" tuntuu kyllä tosi pieniltä tän kaiken keskellä.

-Paula-

Vierailija
14/23 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisia ei kuulu, nyt en oo edes viittinyt tehdä testiä, kun koko alkuviikon näytti negaa. Eilen illalla alkoi sitten viisaudenhammasta särkeä, ajattelin että menee ohi kun nukkuu kunnon yöunet. Noh noh...tänäänpä en ole saanut purtua mitään enkä kunnolla juotuakaan kun nieleminen sattuu niin sairaasti. Koko vasen puoli naamasta turvoksissa ja vasempaan korvaan särkee ikävästi. Otin sitten aspirin 500 mg yhden tabletin kun heräsin tossa päikkäreiltä, kun särki niin julmetusti. Pakkauksessa kyllä lukee ettei saa ottaa jos on raskaana. Onko teillä tietoa mihin perustuu, mokasinko nyt oikein kunnolla? Nyt täytyis lähteä sitten apteekkiin ostamaaan jotain muuta kipuun ja särkyyn, kun olen koko viikonlopun töissä. Maanantaina soitan kyllä heti aamusta hammaslääkäriin. Jos ei ala menkat, niin voinko pyytää hammaslääkärissä puudutuksen? Vai eikö sitäkään saa jos epäilee olevansa raskaana?

Mitä mieltä olette, voinko edes olla raskaana jos testit vaan näyttää negaa, eli onko nyt vain kierto mennyt sekaisin. Aina ennen ollut tasan 28 päivää.

Viikonloppuja :)

Nanuuk-85, kp32/28, yk 4

Vierailija
15/23 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaisin että tuosta särkylääkkeestä (vaikka olikin vahva) ei ole haittaa mahdollisessa alkuraskaudessa. Korjatkaa jos olen pahasti väärässä! Mä ajattelen sen sillä tavalla, että samoin kun alkoholin käytöstä, ei ole vaaraa ennen kun " tietää olevansa raskaana" . Siis alkuviikoillahan äidillä & sikiöllä ei ole yhteistä verenkiertoa, en kylläkään muista että milloin se muuttuu yhteiseksi. Ja sama koskee varmastikin tuota puudutusta.

Ikävää, kun joudut kärsimään noista säryistä :( Ja epätietoisuudesta... Vai onko tilanne muuttunut?

-Paula-

Vierailija
16/23 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan pakko kirjottaa nyt sulle ihan tällainen oma viesti,kun tuo sun tilanne kuulostaa niin tutulta. Elikkä,mulla myös aina yleensä ollut kierto just ton 28 päivää,mutta tuossa jokunen kuukaus sitten kävi samoin kun sulla. Eli tätiä ei kuulunut silloin kun piti. Tein pari testiä ja aina näytti negaa. Täti paukkas paikalle sitten niin että kp oli jo 33. Ja tuo on tapahtunut nyt kahdessa kierrossa mulle. Ja muuten siis aivan normaalit kierrot.

Eli aivan hyvin voi kierto joskus heittää ton viikon verran. Tiiän että se on tuskastuttavaa odottaa ja ihmetellä että mikä kumma nyt on.

Mutta sinuna odottelisin nyt vielä sen pari päivää ja jos tätiä ei vieläkään kuulu ja testi edelleen negaa niin varaa aika ihan lääkäriin ja jos ne tekisivät esim.ultran asian selvittämiseksi.

Voimia sinne päin rutkasti!!

Täälä päässä piinailut kiristyy myös, kp 21/27 (26-33)

Vierailija
17/23 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä uusi kuumeilija esittäytyy. :) Ensimmäinen siis on toiveissa ja yk 2 meneillään. Ovis bongattiin testillä ja ainakaan yrityksen puutteesta ei voi raskautuminen olla kiinni. ;) Ehkä oon vain kuvitellu, mutta löydän itsestäni jatkuvasti mahdollisia raskausoireita. :D Jännää nippailua mahassa, ei kuitenkaan mitään kipua, vaan ylämahassa, sivuilla ja alamahassa tuntuu vähän väliä pientä kuplimista tai vastaavaa. Paleleekin vähän väliä. Tosin palelu, samoin kuin huimaus aina silloin tällöin, voi johtua vähän flunssaisesta olosta eikä se välttämättä oo merkki mistään sen kummemmasta... Sen oon kuitenki varmasti pistäny merkille, että pissa haisee tosi kitkerälle ja pahalle! Aamupissa varsinkin. Tulehdusta se tuskin on, kun ei mitään kipuja eikä kirvelyjä oo esiintyny.

Ansaittua viikonloppuvapaata viettelen, mieskulta on töissä. Ihan koukussa olen jo näihin keskusteluihin, kun joka päivä pitää päästä katsomaan, jos uusia juttuja olis tullu. :D Mies naureskeleekin aina, että taas oot Vauva-palstalla. :) Vauvakuume on kova ja haaveillaan jatkuvasti omasta pikku kääröstä. Laskurin mukaan laskettu aika pitäis olla heinäkuun lopulla, jos tärppää. Vielä pitäis reilu viikko odotella ainakin ennen kuin uskaltaa alkaa testailemaan... Plussatuulia kaikille! :)

Ofelian, kp 19/26-30, yk 2

Vierailija
18/23 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ofelian mukaan! Ja toivottavasti tämä kierto tuottaa tulosta :) Odottavan aika noin piinaviikoilla on tunnetusti pitkä! Mutta yritä keksiä tekemistä, toi oireiden bongailu on aika kuormittavaa jollain tavalla... Tsemiä bd bd bd

Ja MaryRose, sinä vanha kettu :D Kiva että ainakin taustailet ja oot tunnelmassa mukana! Toivottavasti saadaan sut pian jutteluihin mukaan :) Vaikka toisaalta se saattaa olla itselle toisaalta rauhottavaakin, kun ei joka päivä pyöri palstailemassa... Siis sillä tavalla, et oon ite ainakin huomannut, että jos täällä ei käy joka päivä kurkkimassa, niin ajatukset pysyy kurissa... No, ei kai tää nyt niin vaarallista ole, kertokaa jos tästä on oikeita haittavaikutuksia :D Mut mitä luulet, sitten kun alotatte virallisen yrityksen, niin tuutko palstailemaan, vai aiotko pysyä taka-alalla?

Nanuuk:lle vielä, en osaa sanoa noihin neg. testeihinkään mitään. Itellä on ollu menkat " myöhässä" enimmillään vaan kolmisen päivää. Veikkaan, että se ainakin johtu stressaamisesta, tai sitten kierto vaan muuten heitteli. Toivottavasti jaksat odotella alkuviikkoon :) Mietitään sit kaikki porukalla, mitä teet :) Tai siis tarkotan, että apua annetaan täältä niin paljon kun vaan osataan!

Ite viettelen lauantaita vanhempien & pikkuveljien luona " maalla" :) Täältä on meidän kotiin noin 35 km. Mies lähti Hesaan kattoon lätkää ja kotiutuu vasta yöllä. Oon ite sit täällä koiran kanssa yötä ja huomenna kotiin. Ihanaa, pääsee kohta puulämmitteiseen saunaan!

-Paula-

Vierailija
19/23 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos Mary onnittteluista! Toivottavasti säkin pääset pian piinailemaan!

Nanuukille sen verran että puudutusaineena käytetty Lidocain on yksi eniten tutkittuja lääkeaineita ja mainostetaan olevan raskauden aikana turvallinen. Olin itse hammaslääkärissä kovan säryn takia rv 7 keskenmenoon päättyneessä raskaudessa ja puudutettiin ja otettiin jopa röntgenkuvat hampaista. Kerroin olevani raskaana ja lääkäri ilmoitti että turvallista on. No, oon kyllä jälkeenpäin miettinyt että tässä raskaudessa ei oteta kyllä yhtä ainutta röntgenkuvaa ellei ole pää irtoamassa. Siitä puudutusaineesta en olisi huolissani, enkä liioin aspiriinista. En jaksa uskoa että yhdestä olisi haittaa. Jatkossahan voit käyttää tarvittaessa Paracetamolia.

Tervetulotoivotukset Ofelialle ja toivotaan pikaista tärppiä! Piinailuterkkuja Marzulle ja muillekkin!

ON: Ihanaa kuvotusta, ihanaa aina nälkä, ihanaa koko ajan viluttaa! Ainakin tietää että jotain on meneillään! Ja väsyttää aivan hirveästi.. Yövuorot ei oikein sopis nytte mutta täällä sitä taas kökitään..

Ostin isänpäivälahjankin, ihan ensimmäisen ja saan sen huomenna antaa kultsille..

Mukavaa vl jatkoa toivoo Fiiu rv 5+4!

Vierailija
20/23 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näyttääkin olevan aikalailla samat tuntemukset meneillään =)

itselläkin todella usein kylmä ja tuossa yksi aamu herätessä oli heti etova olo. masussa on tuntunut myös tuota " kuplintaa" ,mutta samallaisia oireita mulla on ollut ennenkin.

Tänään on pikkasen kipuillut tuonne " munanjohtimiin" . En sitten tiedä onko osuutta asiaan eilisillä vatsalihas treeneillä. Mutta välillä vihlasee oikein kunnolla.

kp 22/27 (26-33) elikkä ens viikon lopulle tätiä odotellaan saapuvaksi.