Unentulkitsijat hoi, vastaisitteko mullekin.
Näin unta, jossa oli iso merikelpoinen laiva merellä lähellä rannikkoa. Lensin helikopteria ja yhtäkkiä havaitsin, että tuo laiva oli " vihollisalus" . Laiva yritti murskata minut kylkeään vasten. Ymmärsin, että ase toimii magneetin avulla. Pelastauduin pudottamalla lentokorkeuteni 50 metriä vedenpinnasta ja laukaisen istuimeni. Uin rantaan. Nousin rantatörmälle ja sen yli.
Edessä oli moottoritie. Kun autojen välissä oli hiljaisempi hetki syöksyin keskikaistaleelle maastoutuen ja sitten samalla tavalla tien yli.
Olin tyytyväinen kun havaitsin joen. Saisin piilotettua pakojälkeni paremmin. Hyppäsin virtaan, uin selkää virran mukana ja tyytyväisenä huomioin, että joki haarautui. Se parantaisi minun mahdollisuuksiani selviytyä. Todennäköisesti kukaan merkittävä henkilö ei ollut nähnyt, että olin paennut joelle.
Nuorimmainen lapseni herätti minut nyt. Menin sen jälkeen takaisin sänkyyn ja mietin, että miten minun uneni jatkuisikaan. Tulin siihen tulokseen, en tiedä hereillä vai valveilla ollessani, että minun kannataa uida jokea eteenpäin niin maisemat tulevat tutuiksi.
Uin eteenpäin ja todentotta edessä oli minulle tuttu kävelysilta. Kiipesin sillalle ja kävelin tyytyväisenä kotiin. Uskoin, että olen turvassa.
Taustatiedot: Olen raskaana
Kommentit (4)
Vierailija:
Näin unta, jossa oli iso merikelpoinen laiva merellä lähellä rannikkoa. Lensin helikopteria ja yhtäkkiä havaitsin, että tuo laiva oli " vihollisalus" . Laiva yritti murskata minut kylkeään vasten. Ymmärsin, että ase toimii magneetin avulla. Pelastauduin pudottamalla lentokorkeuteni 50 metriä vedenpinnasta ja laukaisen istuimeni. Uin rantaan. Nousin rantatörmälle ja sen yli.Edessä oli moottoritie. Kun autojen välissä oli hiljaisempi hetki syöksyin keskikaistaleelle maastoutuen ja sitten samalla tavalla tien yli.
Olin tyytyväinen kun havaitsin joen. Saisin piilotettua pakojälkeni paremmin. Hyppäsin virtaan, uin selkää virran mukana ja tyytyväisenä huomioin, että joki haarautui. Se parantaisi minun mahdollisuuksiani selviytyä. Todennäköisesti kukaan merkittävä henkilö ei ollut nähnyt, että olin paennut joelle.
Nuorimmainen lapseni herätti minut nyt. Menin sen jälkeen takaisin sänkyyn ja mietin, että miten minun uneni jatkuisikaan. Tulin siihen tulokseen, en tiedä hereillä vai valveilla ollessani, että minun kannataa uida jokea eteenpäin niin maisemat tulevat tutuiksi.
Uin eteenpäin ja todentotta edessä oli minulle tuttu kävelysilta. Kiipesin sillalle ja kävelin tyytyväisenä kotiin. Uskoin, että olen turvassa.
Taustatiedot: Olen raskaana
Ehkä olet kokenut elämässäsi paljon vastoinkäymisiä? Ehkä olet joutunut paljon kamppailemaan elämässäsi? Joki kuvastaa ehkä pelastajaasi, jotain joka on tuonut sinulle mielenrauhaa esim. joku ihminen, asia tms. Silta ehkä kuvastaa nykyistä mielentilaasi/elämäsi tilaa. Nyt ehkä elämäsi tuntuu sinusta rauhalliselta ja seesteiseltä?
t. amatööritulkitsija ihan huvin vuoksi
Aikaisemmat raskauteni taas ovat olleet normaaleja.
Ap
jos elämäntilanne on jotenkin vaikea ja vaatii hyviä selviytymistaitoja.
Alitajuntani ikäänkuin vakuuttaa minulle, että kyllä sinä selviät, löydät aina uusia konsteja kun tulee uusia tilanteita.
Erityisen usein taisin nuorena unissa pelastaa tuon maailmanrauhan, pikkujuttu.