Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häät tulossa!

Vierailija
05.11.2007 |

Linda Lampenius ja Martin Cullberg haluavat vauvan pian.

TAHDON Linda Lampenius ja Martin Cullberg suunnittelevat häitä.

TAHDON Linda Lampenius ja Martin Cullberg suunnittelevat häitä.

- Menemme pian naimisiin. Hyvinkin pian. Emme kuitenkaan halua paljastaa missä ja milloin. Voin toki sanoa, että häissämme ei tule olemaan vieraita juuri lainkaan, Linda Lampenius kertoo.

Viulistitähti haluaa pienimuotoiset häät.

- Tavallinen vihkiminen tuntuisi kuin esiintyisin jälleen. Olen lavalla, ihmisten ja kameroiden edessä melkein päivittäin. Haluamme että hääpäivämme on erikoinen tapahtuma, joka koskee vain meitä kahta.

Lindan yksityiselämän asiat ovat edenneet vauhdilla, sillä Martin Cullberg kihlasi hänet heinäkuussa puolen vuoden seurustelun jälkeen. Lindan tuleva aviomies on puolustusasianajaja ja osakkaana Silberskyn asianajotoimistossa.

- En koskaan ole tuntenut mitään näin syvää kuin tunnen Martinia kohtaan. Olemme sielunveljiä. Aiemmin olen nauttinut omasta ajastani matkoillani. Nyt ajattelen ja ikävöin Martinia joka hetki. Martin on sydämellinen, aito, älykäs, hauska, rehellinen ja lämmin.

Lampenius toteaa, että perheenlisäys on tervetullut asia koska tahansa.

- Haluamme lapsen pian. Aiemmin ura on saanut ykkössijan. Suurin syy siihen on se, että en aiemmin ole ollut suhteessa mieheen, jonka kanssa olisin halunnut lapsia. Martin sanoo, että hän ei toivo mitään enemmän elämässään kuin saada kanssani lapsia. Tunnen samoin.

Onnellisuuden myötä myös Lindan terveys on hyvä. Lampenius on aiemmin kertonut avoimesti syömishäiriöistään muun muassa vuonna 2003 julkaistussa omaelämänkerrassaan.

Vuonna 2000 anoreksia muuttui bulimiaksi. Linda oli silloin todella elämänhaluton ja masentunut.

- Olen kiitollinen Martinille ja terapeutilleni Tukholman syömishäiriöklinikalla avusta.

Linda kertoo olleensa terve noin vuoden verran.

- Minulla on hurjan paljon esiintymisiä Ruotsissa ja olen saanut hyviä ja läheisiä ystäviä Tukholmassa. Prinsessa Victorian avoimuus syömishäiriöistään sai monta nuorta naista hakeutumaan hoitoon. Syömishäiriöstä voi parantua jopa kahdenkymmenen vuoden sairastelun jälkeen. Sairaus on paljon yleisempi kuin mitä terveet ihmiset luulevat.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan