Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jo liian myöhäistä alkaa suunnitella häitä ensi kesälle?

Vierailija
04.11.2007 |

Lähinnä mietityttää paikat: onkohan kaikki kohtuullisen mukavat eikä silti ylihintaiset paikat jo menneet, kun kyseessä on kuitenkin vähän isompi kaupunki (Oulu).

Eri syistä on soudettu ja huovattu, onko ensi kesä se kesä vai ei, ja nyt päätettiin, että on se :) En vaan missään kauhean kolhossa seurakuntatalossa haluaisi juhlia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitettiin suunnittelu muistaakseni kyseisen vuoden huhtikuussa.

Vierailija
2/10 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olihan kirkko aikalailla varattu, mutta löytyi meille sopivia vaihtoehtoja ajankohdaksikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli sadan hengen häät, itse tehtiin paljon, paikka ja kirkko saatiin vielä helposti. Ei tullut kiire.

Vierailija
4/10 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ap

Vierailija
5/10 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elokuun lopussa oltiin naimisissa, mies sen väliajan ulkomailla...

Vierailija
6/10 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja häät toukokuun alussa. Häät Haikon kartanossa, mulla unelmien puku, kauniit sormukset, ihana ruoka jne.

MÄ EN TAJUA mitä suunnittelemista niissä on??

Vierailija
7/10 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä häät heinäkuussa, alettiin suunnitella huhtikuun puolivälissä.

Nyt jos menisin, en heinäkuussa koska ihmiset haluaa olla lomillaan omillaan, enkä sitä tuolloin ymmärtänyt...

Esimerkiksi elokuun loppupuoli tai syyskuun alku :)

Vierailija
8/10 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei saatu sillä varoitusajalla haluamaamme juhlapaikkaa lauantaiksi, vaan jouduttiin pitämään perjantaina.

Itse juhlanhan nyt tietysti suunnittelee paljon lyhyemmässäkin ajassa, ellei kysymys ole mistään tosi eksoottisesta.

Vierailija
9/10 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrnävän kirkko ja hääpaikaksi Hannuksen piilopirtti? Meinaan, jos kaupungissa meinaa ahdasta tulla.

Vierailija
10/10 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuu on edelleen suosituin vihkikuukausi, mutta yleensä sieltäkin saattaa löytyä vihkiaikoja. Suurempi ongelma on yleensä juhlapaikan löytäminen, kun niissä voi olla vain yhdet juhlat per kesälauantai... Mutta kysyvä ei tieltä eksy, onnea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä