Millainen alue asua on Joensuun Noljakka?
Kommentit (27)
Alanoljakka ihan ok. Kauppakin tuloillaan siihen. Ylänoljakkaan en muuttais.
ei ole taka-noljakka niin rauhatonta kuin luullaan..pahimmat paikat on minusta karsikot sun muut paikat.. taka-noljakassa on kolme kauppaa s-market, valintalo citymarket. apteekki ja postikin löytyy. etunoljakassa on vaan yks kallis kauppa ja uimarannalla ei tee mitään talvisin ;D terkuin ylpeä taka-noljakkalainen
Vierailija:
ei ole taka-noljakka niin rauhatonta kuin luullaan..pahimmat paikat on minusta karsikot sun muut paikat.. taka-noljakassa on kolme kauppaa s-market, valintalo citymarket. apteekki ja postikin löytyy. etunoljakassa on vaan yks kallis kauppa ja uimarannalla ei tee mitään talvisin ;D terkuin ylpeä taka-noljakkalainen
hyvä että joku karsikossa viihtyy ;D
ei täällä ole rauhatonta, en tajua mistä tuommoinen kuvitelma on edes syntynyt.
ja takanoljakassa. joka paikkaan mahtuu " muutama mätämuna" , joka sitten aiheuttaa sen että aluetta pidetään levottomana. onkohan tämä karsikon ystävä asunut itse noljakassa vain onko sekin ystävän ystävän serkun kummin kaima joka täällä on asunut?
Vierailija:
ja takanoljakassa. joka paikkaan mahtuu " muutama mätämuna" , joka sitten aiheuttaa sen että aluetta pidetään levottomana. onkohan tämä karsikon ystävä asunut itse noljakassa vain onko sekin ystävän ystävän serkun kummin kaima joka täällä on asunut?
Noljakka olisi levotonta aluetta. Karsikossa olen joskus asunut, ihan minulle vältti sekin paikka. Asunnon vuoksi aluetta vaihdettiin. Nyt on katseltu, että omistusasuntoja olisi muutama kiva Noljakassa. Sekä etu että taka. Palvelut tuntuisi löytyvän ja samoin varmasti lapsille olisi kavereita, toisin kuin täällä keskustan tuntumassa ap
Ja oli kiva kuulla, ettei niin levotonta olisikaan. Myös Rantakylässä nykyisi rauhallisempia alueita kuulemma. En edes muista mistä tällainen käsitys oikein on tullut ;) ap
on se hyvä puoli että koulu on lähellä ala-aste.. jos asuu etunoljakasa joutuu lapset menemään toiseen kouluun,joka tietääkseni on kauempana. tai ainakin näin oli yhteen aikaan. takanoljakassa olen kahdessakin asumisoikeustalossa asunut ja tosi hyviä paikkoja oli. ei todellakaan valittamista!etunoljakan asumisoikeuskämpistä ei ole tietoa
alueita-Porukkahan niissäki vaihtuu vuosien mittaan
Minusta Noljakka on hyvä paikka asua varsinkin lapsiperheille. On päiväkoti, ala-aste, ja useampi ruokakauppa lähellä, ja Pilkon Citymarketista saa muutakin kuin ruokaa. Apteekki löytyy ja terveyskeskus Siikainen. Kaikki paikat lähellä. Hyvä uimaranta lapsille Aavarannalla. Jossa vieressä koirille oma häkkiparkki eli siis ulkoilutus häkki. Hyvät kulku yhteydet kaupunkiin bussilla ja niitähän menee 30min välein?
Terveisin Monta vuotta Noljakassa asunut;)
Onko Noljakan koulun lähialue etu- vai taka-Noljakkaa? Olemme muuttamassa siihen Lähdesuonkadulle toiselta paikkakunnalta, emme tunne aluetta. Millainen on? Kaksi lasta ja äiti.
Tiuhtiijaviuhti kirjoitti:
Minusta Noljakka on hyvä paikka asua varsinkin lapsiperheille. On päiväkoti, ala-aste, ja useampi ruokakauppa lähellä, ja Pilkon Citymarketista saa muutakin kuin ruokaa. Apteekki löytyy ja terveyskeskus Siikainen. Kaikki paikat lähellä. Hyvä uimaranta lapsille Aavarannalla. Jossa vieressä koirille oma häkkiparkki eli siis ulkoilutus häkki. Hyvät kulku yhteydet kaupunkiin bussilla ja niitähän menee 30min välein?
Terveisin Monta vuotta Noljakassa asunut;)
Onhan siellä Pilkossa iso Lidlin myymäläkin. Noljakassa on myös vaihtelevia lenkkipolkuja ja hyvät pyörätiet yliopistolle ja keskustaan.
En tiedä. Ei kai se nyt niin kaupunginosasta ole kiinni. Minut on siitetty aikanaan skineistä kuuluisaksi tulleessa Joensuun Penttilän kaupunginosassa, mutta siitä huolimatta minustakin tuli ihan kunnon kansalainen ja veronmaksaja. Kiitos kuulunee vanhemmilleni!
Noljakka on hienoa aluetta luonnoltaan. Metsäpoluista tykkään. Aavaranta on kaunis. Ei mistään kaupunginosasta voi sanoa mitään ennenkuin on muuttanut. Viihtyvyyteen vaikuttavat ainakin minulla enemmän naapurit.
En ole itse asunut noljakassa mutta ystävä asui kauan. Mukavaa seutua, ei ole rauhatonta. Nelikaistakin ihan vieressä, nopea liikkua paikasta toiseen. Käveltiin paljon siellä metsissä, kauniita paikkoja paljon.
Kiitos! Jännittää niin paljon muutto ja lasten takia moni muukin asia.
Up