Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appiukko hiipi peittoni alle!

Vierailija
03.11.2007 |

Yövyttiin lasten kanssa mummolassa ja paikalla oli siis minä ja 2 lasta, anoppi ja appiukko. Oma mieheni oli työmatkoilla ja palasi hakemaan meitä tänään.

Yleensä appi on ihan kiva ukko. Päissään vähän ärsyttävä, mutta viime yönä kyllä teki elämänsä mokan. Olin jo nukahtanut kammariin ja lapset nukkuivat viereisessä huoneessa ja appi ja anoppi omassaan. Heräsin klo 1.30 aikoihin siihen, kun joku tunkee käsiään peiton ja yöpaitani alle. Järkytyin pahasti kun näin appeni siinä! Oli tyrä pystyssä tulossa enemmänkin kähmimään, jolloin häädin hänet pois. en huutanut, jotta muu porukka ei heräisi. Ukko haisi pahasti viinalle. Lähti suosiolla ja ehkä vähän nolonakin pois. Minä valvoin loppuyön ja mietin, mitä ihmettä teen. Aamulla ukko ei selvästikään muistanut mitään öisestä hiippailustaan, koska käyttäytyi aivan normaalisti. Myöskään anoppi ei varmaankaan tiennyt mitään...

Olo on kamala. En puhunut asiasta edes miehelleni, koska en halua pahoittaa hänen mieltään. Mutta takuuvarmasti oli viimeinen kerta anoppilassa! Miten tästä pääsis eroon? Kamalaa, sanat eivät riitä edes kertomaan :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yäk. mun appiukko vois tehdä saman. siksi en koskaan yövy siellä.

Varmasti todella ikävää ja traumaattista (ja hankalaa!) sinulle. en tiedä mitä tekisin, jos kävisi noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän