Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat aikuisiän ystävyyssuhteet? Mitä odotat ystävältäsi, aikuinen nainen?

Vierailija
02.11.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttuseuraa, hassuttelua, illanistumista, apuna arjessa tarvittaessa

Vierailija
2/3 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pystyn kertomaan hänelle asiani suoraan, saan siihen palautetta eikä minun tarvitse kokea syyllisyyttä siitä, että arjen keskellä ei soitella joka päivä. Eli voidaan jatkaa siihen mihin jäätiin vaikka puolen vuoden tauon jälkeen. Sitten kun on aikaa odotan, että ystäväni kanssa nautimme yhdessä ajasta, jolloin voimme viettää aikaa tekemällä sitten mitä tahansa. Ystävän ei aina tarvitse ymmärtää mutta ystävän tulee olla ihminen joka on valmis kuuntelemaan, mitä minulla on sanottavaa ja toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rassaa tosissaan yksi ystävä, joka koko ajan pyytää kylään, risteilylle, sellaisille keikoille mis on sellasta musaa, josta tietää etten pidä... En tykkää ryypätä, olen aika pihi. Mulla on niin paljon parempaa käyttöä ajalleni ja rahalleni. Surullista.

Meidän elämät ei nyt ihan kohtaa. Mä olen yksinhuoltajaopiskelija, se on perusduuniatekevä, joka elelee avokkinsa ja koiransa kanssa.

Tavallaan tulee huono omatunto, että en koskaan suostu sen suunnitelmiin. Kai olen sit itsekäs?

No tulipaha nyt kirjotettua toikin asia, mikä painaa mieltä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi