Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

isompien lasten kantelu

02.11.2007 |

Kanteletteko te isompia lapsianne? Mä olen yrittänyt välttää, mutta äsken oli pakko kantaa meidän kiukuttelevaa kolmevuotiasta. Kannoin pelkästään käsilläni. Nyt tunnen selkeästi että vaikutti tonne alavatsaan ja alkoi huolestuttaa.

rv 11+

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän viikon neuvolassa sit kysyin et miten on pojan (1,5v - 13kg) leikkien kanssa, saako vielä antaa kiivetä mahan päällä? Terkka meinas että ihan normaalisti saa antaa leikkiä äitin sylissä niin kauan kun se äitistä itsestä tuntuu hyvältä.. Eikä kuulemma pieni iskukaan pahaa vauvalle tee kun se on niin suojassa sielä masussa.

Anu ja rv 17

Ps. Itse joudun pakostakin kantamaan päivittäin jopa sadan metrin matkaa moneen otteeseen ku pieni karkulainen meinaa lähteä puistosta pois. Jos vähän masua kiristää niin en mä ole ollut huolissani, samalla laillahan se saattaa kiristää reippaalla kävelylenkilläkin. Eiköhän keho varoita kunnon kivulla jos olis jotenki vaarallista!

Vierailija
2/5 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään ongelmia asiasta selkäkipua lukuunottamatta.

rv 33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kantelusta ole mitään haittaa. Minäkin kantelen välillä jopa kahta lasta kerralla yläkertaan nukkumaan ja rv. 18. Kuuntelet omaa kehoa, jos tuntuu siltä, että kantelu ottaa massuun ja alkaa supistamaan, ei tottakai kannata silloin nostella! Minäkin olen isompien nostelun lopettanut siihen kun se alkaa tuntua pahalta tai supistaa. Joillain voi jo aikaisilla rv:lla supistella herkästi joten jos näin, niin sano ihmeessä siitä neuvolassa, osaavat neuvoa sinua!

Vierailija
4/5 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa isompaa lasta kantaa. Näin sanottiin mulle neuvolassa. Lapsi on nyt vajaa kaksivuotias ja loppuraskaus menossa. Pitää vain välttää sellaisia yhtäkkisiä nopeita nostoliikkeitä. Tavallinen nostaminen ok.

Vierailija
5/5 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=brown]Eipä mulla oo edellisiin muuta lisättävää kuin se mitä mulle neuvottiin neuvolassa.. Eli kun nostaa jotain ni on tärkeetä, että " vetää vatsan napakaks" . En oikeen osaa selittää sitä, mutta tarkotan noita lantionpohjanlihasten ja vatsalihasten napakoittamista ENNEN nostoa ja sen aikana.. ja tietysti vielä se, että nostaa reisillä - ei selällä. =)

Burde 18+1