Tiedätkö venäläisämmän, joka myy leluja mm. Hietsun kirppiksellä?
Viiskymppinen blondi, joka pitää " LELUKAUPPAA" kirpputoreilla.
Ajaa tila-autolla.
Ai, että vituttaa. Olin eräänä päivänä Akselin kirppiksellä (Espoossa).
Ämmä rahtasi kärrykaupalla tavaraa ulos.
Niissä kärryissä ei todellakaan ollut mitään minulle mielenkiintoista mutta vituttaa niiden puolesta, jotka ehkä olisivat tehneet löytöjä.
HALUAISIN NIIN, ETTÄ LASTENTAVARAT JA -VAATTEET MENISIVÄT SUORAAN TARVITSIVILLE, EIKÄ NÄILLE SAATANAN TROKAREILLE.
Kommentit (6)
viitsinyt ostaa. Puolet pöydistä on trokareiden pöytiä nykyään ja ne kyllä erottaa. Sen takia kannattaa lahjoittaa lelut jonnekin, koska joku muuten kuitenkin myy ne eteenpäin. Kerran hänellä oli koko kärry täynnä pehmoelukoita. Ilmeisesti ne maksaa jotain 10 senttiä kipale. Saa niistä varmaan sitten euron tms. Ajattelin, että kuka niitäkin ostaa, mutta ne on just sellaisia, että lapset kiinnittää huomion niihin pehmoleluihin ja sitten ostetaan
mutta tuossa tapauksessa pitäis maksaa jo veroja, jos on jatkuvasti 5 paikkaa ammattimaisessa myyntitarkoituksessa. Ajelee isolla tila-autolla, jonka pysäköi sakkopaikalle. Tuskin on ihan köyhä siis, varmaan rikas mies.
Kaikki ulkomaalaiset on laiskoja sosiaalipummeja. Ja ans olla, jos vielä yrittävät rehellisellä työllä leipänsä ansaita.
haluaa päästä eroon leluista ja lastenkirjoista. Kirppikselle en jaksa lähteä mutta jos tulisi hakemaan täältä kotoani.
Mulla on pari kertaa vuodessa kirppispaikka. Laitan hinnat aika alhaisiksi, koska haluan päästä tavaroista eroon. Ostaja maksaa haluamani hinnan, ja sen jälkeen hän saa tehdä mitä tahtoo niillä tavaroilla. Vaikka pyyhkiä perseensä, tai myydä eteenpäin kalliimmalla, aivan sama, sainhan jo rahani.
Veroja ei kirppismyynnistä mene, vaikka se olisi ammattimaistakin. Käytettyä tavaraa saa ostaa ja myydä niin paljon kuin tahtoo.'
Näin se vaan menee, koittakaa kestää.
Hän poimii kaikki videot ja lelut kirppiksiltä muiden nenän edestä. Eihän se laitonta ole, maksaa ne ostokset kyllä. Mutta siltikin. Itse ostan kirppikseltä liki kaiken ja käyn Akselissakin tosi usein. Hän on siellä aina. Käy kuulemma myös Viirissä Klaukkalassa ja jyrää siellä alleen kärryillä kaikki muut.