Rikkaan miehen kotirouva vastailee kysymyksiin
Kommentit (14)
Mitä asioita arvostat itsessäsi? Kuinka itsetuntosi jaksaa?
Usko jo pikkuhiljaa, että suurin osa meistä av-mammoista on kaltaisiasi rikkaiden miesten kotirouvia.
Luen ja tapaan ystäviä, käyn ulkona ystävieni ja perheen kanssa, autan lapsia koulutehtävissä. Tekemistä riittää vaikka kotirouvana olenkin.
Minulla on oikein hyvä itsetunto.
t. ap
no ymmärtänee nyt sua kun et ole tarpeex viisas ja joudut kotona makaan.. selitä pois vaan että hoidat lapsia, tosiasiassahan muuhun susta ei ole.. hahhahahaha
Minä ainakin haluan nauttia elämästä enkä kuluttaa aikaani työntekoon.
t. ap
Millaine koulutus sinulla on? Antaako nuo mainitsemasi asita sinulle tarpeeksi älyllistä haastetta?
Rakastatko miestäsi, kaunako olette olleet naimisissa ja oletko hänelle kateellinen?
Lisäksi uskallan väittää, että suurin osa työssä käyvistä ei koe työssään mitään älyllistä haastetta, suurin osa töistä on pelkkää suoritustyötä ilman älyllistä haastetta. Mutta mitä pahaa siinä on?
Koulutukseni on ylioppilas, ammatiltani olen lentoemäntä ja matkaopas. Töitä en ole tehnyt enää vuosiin. En ole miehelleni kateellinen, naimisissa olemme olleet jo yli 10 vuotta.
t. ap
täällä päin maailmaa on paljon kotirouvia sekä kotiäitejä
eikä kotiin jääminen ole tehnyt minun osaani mitenkään arvottomammaksi kuin mieheni
meille on tärkeää, että minä saan/voin olla kotona kun lapset ovat vielä pieniä
itseään voi kehittää monella tavalla olematta mukana työelämässä
Vierailija:
täällä päin maailmaa on paljon kotirouvia sekä kotiäitejäeikä kotiin jääminen ole tehnyt minun osaani mitenkään arvottomammaksi kuin mieheni
meille on tärkeää, että minä saan/voin olla kotona kun lapset ovat vielä pieniä
itseään voi kehittää monella tavalla olematta mukana työelämässä
saatko käyttää rahaa miten paljon vain, vai siirtääkö miehesi tilillesi aina tarvittaessa?
Vierailija:
saatko käyttää rahaa miten paljon vain, vai siirtääkö miehesi tilillesi aina tarvittaessa?
Suurin osa töistä voi olla pelkkää suorittamista ja rutiinia. Peilaankin tilannetta siihen, että itse en ehkä saisi riittävästi haastetta kotona olemisesta. Oma työni on haastavaa, mielenkiintoista, voi kehittyä ja kouluttautua lisää. Opiskeleminenkin ilman sen kummepaa päämäärää tuntuisi vähän ettei oikein motivoi. Kyselen ja pohdin tätä, koska ko tilanne saattaisi tulla ajankohtaiseksi meilläkin ulkomaille muuton yhteydessä. En ole varma haluanko jäädä vain kotiin. Luulen, että turhautuisin.
tuota minäkin mietin ennen muuttoa ulkomaille
10 vuotta ehdin olla töissä enkä millään olisi malttanut jättää mielekästä työtäni.
Sitten kuitenkin otin aluksi yhden vuoden virkavapautta ja päätin käyttää ajan opiskeluun lasten ollessa koulussa.
Nyt ollaan reissussa neljättä vuotta enkä kadu yhtään päätöstä lähteä.
En antaisi yhtään päivää pois näistä vuosista maailmalla.
T:4
täytyy todeta, että kyllä useimpien Suomen " rikkaiden" tulot kalpenee mieheni rinnalla. Jos asuisimme Suomessa niin mieheni olisi ehdottomasti Suomen 100 rikkaimman joukossa.
t. ap