kauheinta mitä olet nähnyt netissä?
Kommentit (19)
Sinänsä kauheaa, mutta oikein sille miehelle, että hirtettiin. Mutta kuitenkin, ihminen hänkin oli, ja ihmisen hirttämisen katsoin..
missä on kaikkea ammutuista ja pahoinpidellyistä ihmisistä abortoituihin sikiöihin- en muista nimeä- joku varmasti tietää.
Siis tuo video, jossa hölmö turisti nousee safariautosta ja menee kuvaamaan villejä leijonia aivan läheltä.
En tiennyt mitä siellä oli ja pari sekuntia kerkesin katsoa ennen kuin klikkasin pois sieltä. Yäks yäks yäks.
nosti voitonriemuisena kätensä ylös... ja hetkeä myöhemmin sillä ei ollut enää käsiä =(
mitää pään sahaamisia tms
mutta toi leijona video kiinnostaisi kyllä...
Paha mennä sanomaan mikä on hurjinta, kun on nähnyt koiran räjäytykset ihmisen aivojen lennätyksen pistoolin kanssa seinälle, ja mitä ällöttävämpiä seksipätkiä (mm. facial hevoselta ei ole ihan tervettä).
Faces of death hakusanalla löytyy jotain näistä. mm just tuo helikopteri pätkä.
Oksetti viikkoja sen jälkeen kun erehdyin niitä katselemaan:(
kädet ylsi hyvin propelliin koska mies seisoi portaiden yläpäässä!
Mä en uskalla mennä katsomaan noita sivuja,vaikka mieli tekis :)
löytyy ihania videoita, yäk, en ole sinne enää moneen vuoteen eksynyt..
Eri asia siis, jos nähnyt vahingossa. Minua iljettää jo lukea näitä, kun pistää mielikuvituksen liikkeelle. :(
jotain nuoruuden uteliaisuutta miksi niitä piti katsella, vanhemmiten kierrän kyllä kaukaa tuollaiset jutut..
http: //poetry. rotten. com/potatoes-n-jelly/
Mitä te saatte siitä?
En ymmärrä.
Toki on sitten joukko joka saa sairasta mielihyvää näistä karmeuksista.
Ja sitten ihmetellään kun lapsista tulee jotain massamurhaajia, kun ensin katellaan netistä tommosta. Mua inhottaa kaikki videot ja kuvat, missä joko ihminen tai eläin satuttaa vähäsenkään. Mielestäni siinä ei ole mitään mielenkiintoista. Te jotka niitä katsotte, kannustatte ihmisiä laittamaan lisää tuollaista nettiin lastenne löydettäväksi.
entäpäs muita?