Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaali alkoholinkäyttö nuorilla naisilla (BB-asiaa)

Vierailija
30.10.2007 |

Onko sinusta normaalia, että 20+ ikäiset " dokaa" koko joulun? Tai että " En mä nyt niin usein juo, jonkun kerran viikossa. Tai kaksi" . Siis kännit.

Itse olen jo 27v. kalkkis, joten en kai oikein ymmärrä tuota. Olen kai liikkunut nuorenakin ihan toisenlaisissa piireissä, kun tuollainen elämä kuulostaa tosi oudolta. Että pari kertaa viikossa juodaan kännit, kaikki juhlapyhät jne.

Jotenkin tuo joulujuopottelu kuulosti kaikista oudoimmalta. Itselleni ei ikinä ole tullut mieleenkään, että jotkut kännää silloin! Ok, tapaninpäivänä olen itsekin nuorempana lähtenyt viihteelle, mutta kyllä jouluaatto on aina vietetty perheen ja suvun kanssa. Eikä tod. juovuksissa. Toki aikuiset on voineet juoda terästetyt glögit, mutta siis tosiaan vaan ne yhdet.

Muutenkin noiden joidenkin juomistavat vaikuttaa oikeasti surullisilta. Hauskuus on totta tosiaan kaukana! Kadikin niin iloisena ja tyytyväisenä kertoi, miten häneltä lähes aina menee muisti eikä ikinä ajattele, että ei kannata juoda enempää =/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaninpäivänä aina ulos viimeistään lähti.

Vierailija
2/7 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa jos joku pitää normaalina moista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija:

tapaninpäivänä aina ulos viimeistään lähti.

Vierailija
4/7 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki jos alkaa pahoja onnettomuuksia tulemaan, niin sehän kertoo ettei hallitse sitä juomista yhtään ja on jo ongelma (kuten tiinalla), mutta muuten on mun mielestä ihan normaalia, että lauantai-iltaisin lähdetään baariin.

Vierailija
5/7 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin opiskelijat. Jouluna kans viimeistään tapaninpäivänä ja monta kertaa lomilla.

Vierailija
6/7 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin on mies ja lapset. Käyn ulkona ystävien kanssa n. 4krt vuodessa. Ja ikää on 25.

Vierailija
7/7 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

baareissa en käy enää ikinä, nykyään olen 37v. Juomiseni on nykyään sitä, että saunan jälkeen otan pari olutta, ja joskus iltaisin kun katsoo telkkaria niin juon pari olutta tai viinilasillista. 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän