Mitä mieltä olette mieheni kommentista, kun minun piti perua kavereiden kanssa tapaaminen?
Minusta se oli ihan järkeenkäypä kommentti, mutta en näille kavereille ole uskaltanut sanoa. Minun piti tavata kavereita, jotka olen tavallaan tuntenut jo vuosien ajan. Näistä kuudesta ihmisestä pidän kahteen yhteyttä. Neljä muuta ovat sellaisia, että nämä kaksi muuta taas ovat olleet yhteydessä.
Yleensä jos haluan tavata nämä kaksi ihmistä, minun on otettava heihin yhteyttä ja järjestettävä tapaaminen. Yleensä hekään, vaikka ovatkin tuon ryhmän parhaat ystäväni, eivät ota minuun oma-aloitteisesti yhteyttä.
Olimme siis suunnitelleet tapaamista ja minä olin sinne innoissani menossa. Sitten miehelleni tuli yllättäen muita suunnitelmia ja yksi puolustus sille, että hänen mielestään voin perua tapaamisen oli tämä: " Eivät he ole sinulle oikeita ystäviä, koska eivät he koskaan sinulle soita itse tai tule oma-aloitteisesti käymään."
Molemmat näistä kahdesta ystävästä ilmoitti, että he olivat jonkin verran loukkaantuneita siitä, että peruin tapaamisen. Yksi neljästä muusta vain kirjoitti harmittelevansa, mutta ei ollut lainkaan vihainen. En viitsinyt kertoa mieheni kommenttia heille ja siksi uteliaisuuttani kysyn siihen kommentteja täältä. Mitä mieltä olette? Minusta se oli ihan järkeenkäypä kommentti, vaikka vähän julmalta kuulostaa.
Kommentit (2)
Kyllä minä tietysti sanoin miehelleni vastaan ja siksi hän mm. tämän kommentin antoikin. Hän siis puolusteli omaa kantaansa siitä, että tällä kertaa hänen menonsa oli minun menoani tärkeämpi. Olen yleensä aika vapaa tulemaan ja menemään kunhan asioista sovitaan etukäteen. Tällä kertaa vain tuli kaksi asiaa päällekkäin ja piti saada sovittua kumman meno on tärkeämpi.
Kiitos muuten kakkosellekin kommentista. Voi se olla niinkin, että nämä ihmiset eivät pidä oikein kehenkään oma-aloitteisesti yhteyttä.
joku peruisi, vaikken itse olisi aktiivisesti pitänyt koko ajan yhteyttä.
Minulla on paljon kavereita joita näen, mutta hyvin harvoin itse aloitan mitään tapaamisehdotuksia. Silti harmittaa jos joskus sovitut tapaamiset menee mönkään. Moni on joskus joutunut perumaan ja kyllä se harmittaa vaikka se olisi vain kaverin kaveri ja itselleni enemmänkin tuttava.
Ehkä ystäväsi vain eivät ole niin sosiaalisia ja sellaisia ihmistyyppejä, vaikka pitäisivätkin sinua oikeana ystävänään.