Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3v tytöllä pahaa vaippaihottumaa. Auttakaapas

Vierailija
29.10.2007 |

Yövaippa on vielä käytössä mutta päivät on täysin ilman vaippaa. Ollut jo kuukausia.

Mutta pimpsa ja osa pyllystä aivan punainen ja kuiva. Valittaa kun on kipeä.

Aamuinilloin on pesty ja rasvattu perusvoiteella ja kotona liikkuu ilman housuja, mutta tuntuu vain pahentuvan.

Nyt ajateltiin kokeilla sipikorttia kun se ilmeisesti käy.

Mutta onko muita vinkkejä. Ajateltiin kokeilla tuota sipikorttia muutama päivä ja jos ei yhtään helpota niin sitten lääkärille.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iho paskaksi on laittaa siihen joka välissä jotain tököttiä.

Vierailija
2/6 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkipastaa ja bepanthenia pitäisi ruutata kädelleen, sekoittaa ne toisiinsa ja sitten levittää kipeälle alueelle. On kuulemma aivan lyömätön yhdistelmä ja tarttuu rikkinäisellekin iholle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin toimittiin aina lapsuudessani ja myös itse olen omille lapsilleni hyväksi havainnut.

Helppoa ja halpaa. Kokeile.

Vierailija
4/6 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa niiden Niveoiden kanssa läträäminen. Pari päivää kortisonivoidetta aamuin illoin ja ihottuma on tiessään. Tehokasta ja sallittua, en tajua mitä hiton järkeä on kiduttaa lasta jollain homeopatialla. Yrittäkää itse olla värkki hajalla muutama viikko, niin johan tekee mieli luopua kaiken maailman piimähoidoista.

Vierailija
5/6 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla kokeiltu mitään ihme piimää tai nivean voiteita. Ja normaalisti ei siis rasvailla. Mutta nyt kun iho on kuiva niin ollaan rasvattu agulan perusvoiteella mutta se ei ole ainakaan auttanut.

Mutta kiitos vinkeistä. Kokeillaanpas jos me saataisiin tuo tyttö parka kuntoon. Nytkin ilman housuja touhuilee jotta paikat saavat ainakin ilmaa ja tuulettua eivätkä haudo.

t: ap

Vierailija
6/6 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

_Rasvainen_ kortisonivoide pari kertaa päivässä, parin päivän ajan, niin pitäisi auttaa.

Muulloin kunnon pesu päivittäin, se on riittänyt meillä. Eikä missään nimessä mitään pepun kosteuspyyhkeitä.

t: apteekkilainen