Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin viime yönä hahmon joka on häirinnyt minua jo vuosia.

Vierailija
29.10.2007 |

Hän on mieshenkilö, isompi kokoinen. Ilmeisesit kuollut ihan luonnollisista syistä. En koe kumminkaan että hän olisi vanhus.

Hän on usemman vuoden seurannut minua asunnosta toiseen. Vaihtelee tavaroiden paikkoja ja joskus tiputtelee esineitä. Koskee hiuksiini ja joskus sivelee peiton päältä. Tärisyttää sänkyä. Hän ei pelota minua, mutta joskus häiritsee untani. Lopettaa kun pyydä poistumaan.

Mietin että tulisiko minun häätää hänet lopullisesti vai siedänkö hänen läsnäolonsa loputtomiin? Lapsiani hän ei ole kiusannut, mutta miestäni häiritsee välillä sängyn tärinä. Tosin mies uskoo sen aina johtuvan maanjäristyksestä.. :D

Asiallisia vastauksia, en kaipaa mitään " ota lääke ja mene hoitoon" .. ;D

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ehkä hän roikkuu perässäsi, koska hänellä ei muita joiden puoleen kääntyä. Voisitko vain pyytää häntä jatkamaan matkaansa? Hän on saattanut jäädä tällaiseen " välitilaan" vain koska ei ole uskanut aikaisemmassa elämässään sielunkiertoon, eikä nyt ymmärrä tilannettaa. Pyydä häntä jatkamaan matkaansa seuraavan elämään.

Vierailija
2/45 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt ennustajalla tms?

Jos todella haluat päästä tuosta " kummituksesta" eroon, pyydä jotain todella uskovaista (esim helluntaiseurakunnasta) ajamaan se pois. Ei lähde pois ilman rukousta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele itse tilanne, jossa havahdut vieraasta paikasta, eikä kukaan ota sinuun enää kontaktia. Peloissaan ja hämmentyneenä sitä varmaan tekee ja kokeilee kaikenlaista.

Jos hänellä olisi sinulla joku viesti, olisit sen jo varmasti kuullut. Joten kokeile vain kertoa, että hänen paikkansa on muualla ja ettei tänne kannata jäädä.

Vierailija
4/45 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus joku kirjoitti sängyntärinästä..

Vierailija
5/45 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisikö hän johonkin omaan menneeseen tapahtumaasi? Yrittäisi ravistella sinua hereille johonkin asiaan?

Vierailija
6/45 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. johonkin vanhaintavaranliikkeestä hankittuun huonekaluun tms. ? Edesmenneen isoäitini kotona harhaili jos jonkinlaista henkeä ja moni perheessä näki ja kuuli niitä, myös minä. Ajattelimme niiden kuuluvan talon kalustoon, mutta isovanhempieni muutettua uuteen taloon ne seurasivatkin mukana! Isoäitini ja hänen vanhempansakin aikoinaan harrastivat antiikkia ja heillä oli paljon huonekaluja jopa entisestä Venäjän tsaarin hovista, ja olenkin itse sitä mieltä että ne henget kulkevat esim. vanhan lempituolinsa tai kaappinsa mukana.

Joskus tulevaisuudessa meillekin varmaan muuttaa joku niistä antiikkiesineistä, aika näyttää tuleeko meille sitä myöten uusia asukkaita...

Muuten kyllä komppaan tuota että kaveri on kerran saanut huomiota sänkyä täristämällä ja toistaa sitä siksi. Haluaa varmaan tietää mitä tekee täällä ja ehkä kysyisi miten pääsee pois. Kokeilepa Soneraplazan Elleissä jos joku yliluonnollisissa osaisi auttaa.

Vierailija
7/45 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se sen 6vuotta vanha? tai vaikka runko tai jotain?

Vierailija
8/45 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut spiritismin kanssa tekemisissä. Ennustajalla olen käynyt joskus 7vuotta sitten. Sänky on 3vuotta vanha, jenkkisänky. ap

Vierailija
9/45 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Jumalan silmissä kauhistus. Ennustaja voi todellakin ennustaa tulevaisuuden aivan oikein, mutta tietonsa hän saa pahoilta hengiltä. Tuo kummitus on peräisin tuosta istunnosta.

Vain tosi uskovainen voi ajaa tuon pahan hengen pois. Älä tee sitä itse, ei se lähde eikä sinulla ole siihen edes auktoriteettia, sillä vain Jumala on saatanan yläpuolella.

Tunnetko ketään uskovaista, joka voisi sinua auttaa? Jos et, soita paikallisen helluntaiseurakunnan pastorille ja selitä tilanne.

Itse en asuisi päivääkään tuollaisen kanssa.

Vierailija
10/45 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ala ketään uskovaisia kotiini kutsumaan. Antaa hengen sitten asustella täällä jos niin tahtoo. Paha tämä henki ei minusta kumminkaan ole, en häntä aina edes pelkää. ap

Vierailija
11/45 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi olla että jos se jotain sanois takaisin niin paskat siinä housuun tulisi. Parempi ehkä olla puuttumatta. Jospa tuo joskus poistuisi kun emme siihen reagoin!

Vierailija
12/45 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen hahmon. Asumme myös uudessa talossa ja kaikki tavarat on enemmän tai vähemmän uutta.

Joskus iltaisin sänkyni tärisee siten, kuin juna kulkisi lähistöllä. Siis ihan sellaista vaimeaa tärinää, vieressä ei kuitenkaan mene junaratoja ja talo on aika vankka...

En ole vakavissani noita juttuja edes ajatellut, vaikka tiedän että maailma on täynnä kaikkea ihmeellistä. Uskon myös Jumalaan ja joskus ajattelen sen olleen enkeli.

Vierailija
13/45 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tärinä. Saas nähdä, koska huomaatte seinässä halkeamia.

Vierailija
14/45 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni vähän asian vierestä. ;D

Terv. 37

Vierailija
15/45 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

helistä ja täristä.

Vierailija
16/45 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan kuitenkin upouudessa kerrostalossa keskellä kaupunkia, ei maan tasalla. Muta voihan sellainen pieni tutina tulla mistä vain varmaan...

-36

Vierailija
17/45 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodissani oli paljon henkimaailman porukkaa. Mun oli hyvä olla siellä, koin, että ne suojeli mua. Mutta välillä säikähdin, kun ne siirtyi huomaamattani selän taakse. Sitten tein selväksi, että mä sanelen vuorovaikuksen rajat, eikä mua saa lähestyä iltaisin tai öisin.

Ap:ta neuvoisin tekemään kaikkia omia suojauksia niin, ettei henki pääse käyttämään sun energiaasi. Mä uskon näihin, mutta ei ne musta ole ristiriidassa psyykkisten harhojen kanssa. Kun näyt ovat häiritseviä tai ahdistavia, on syytä pyrkiä eroon niistä. Suomen parapsykologisella seuralla tms. on auttava puhelin, josta voi kysyä neuvoa.

Vierailija
18/45 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni 2 työkaveria meni ennustajalle yhdessä. Muutamien viikkojen päästä toinen naisista kuoli äkilliseen sairaskohtaukseen, pienet lapset jäivät. Tämä toinen työkaveri meinasi seota ja katuu ennustajalla käyntiään vielä tänäkin päivänä.

Vierailija
19/45 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaksikerroksinen hirsitalotalo, joka on todellakin järkäle ja seisonut paikallaan sata vuotta, eikä ihan tien vieressä, tärähtää joskus hämmästyttävällä voimalla kun tiellä menee rekka ohi. Olen ihmetellyt että mistä se tärinä tulee. Ajaako se johonkin monttuun vai niin lujaa vai mistä se tulee. Samoin kuin naapurissa noin sadan metrin päässä kaadettiin puu, ajattelin että herrajumala mitä tapahtuu, hajooko meidän talo.

Vierailija
20/45 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas malliesimerkki siitä miten taikausko syntyy. Sattumat yhdistetään johonkin minkä kanssa niillä ei ole mitään tekemistä.