Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ääh, pää leviää! Kaduttaa koko lasten teko.

Vierailija
28.10.2007 |

Ekan kerran kaduttaa lasten hankkiminen. Olen ollut jo pidemmän aikaa tosi väsynyt ja kärttyinen. En jaksa tätä jatkuvaa huutoa ja kitinää ja toisten palvelemista. Haikeana muistelen aikoja, kun sai nukkua aamuisin pitkään, syödä ruokansa rauhassa ja harrastaa jotain. Elämä tuntuu menneen ohitse. Mietin, millaista elämäni olisi ollut jos en olisikaan mennyt naimisiin vaan elellyt sinkkuna erakkona.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään lapsesi hääpäivänä olet taas aivan onnesta soikeana.

Vierailija
2/13 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko lastenhoitoapua?

- jos ei, niin hanki mll:stä tms ja pian...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopus täytti 2. Kaverilla on lapset 4v ja 6v ja sanoi, että elämä tuntuu tosi helpolta kun lapset syö ja nukkuu hyvin ja leikkii paljon keskenään.

Vierailija
4/13 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin kateellinen niille kavereille, joilla jo on mies ja lapset. olisin todella yksinäinen.



mutta onhan se välillä rankkaa tämä lasten kitinä ja se, kun oikeasti ei muuta tee kuin palvele muita, nuku sen mitä pystyy ja syö (ainakin minä)turhankin usein ja epäterveellisesti.



meillä mies tekee pitkää päivää ja en voi koulun jälkeen lähteä jumppaan tai ylipäänsä minnekään, kun lapset pitää hakea heti hoidosta.



ehkä meidän pitäis hankkia joku harrastus..

Vierailija
5/13 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


onko lastenhoitoapua?

- jos ei, niin hanki mll:stä tms ja pian...

Kyllästyttää vaan tää touhu, ei mulla muuta. Lapset tulee kyllä hoidettua. Kolme lasta, 3v + 2X 1v. Tähän asti olen ollut onnellinen lapsistani ja olen toki vieläkin. Mutta nyt mietin vähän väliä, että mitä muuta elämässäni olisikaan voinut olla, etten ole yhtään äitityyppi jne.

Vierailija
6/13 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


mutta onhan se välillä rankkaa tämä lasten kitinä ja se, kun oikeasti ei muuta tee kuin palvele muita, nuku sen mitä pystyy ja syö (ainakin minä)turhankin usein ja epäterveellisesti.

Kukaan ei koskaan kysy, mitä mulle kuuluu vaan että mites lapset jne. Samat rutiinit toistuu päivästä toiseen ja ikuinen valmiustila on päällä 24h vuorokaudessa jos joku herää ja vaatii jotain. Missä on mun elämä, piikanako täällä vaan toisille ollaan loppuelämä? Eniten nauttisin siitä, kun saisin olla yksin vaan kotona rauhassa, en halua mihinkään jumppiin tai muihin melupaikkoihin. Nytkin jo korvat soi.

Helpotti muuten jo kun sai vähän päästellä höyryjä tässä :-) Kiitokset.

aapee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootetaan kunnes rahatilanne on niin hyvä, että voidaan palkata lastenhoitaja sekä siivoja. :) Onneks on ainaa ootella, kun ollaan molemmat vasta 24-vuotiaita.

Vierailija
8/13 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ootetaan kunnes rahatilanne on niin hyvä, että voidaan palkata lastenhoitaja sekä siivoja. :) Onneks on ainaa ootella, kun ollaan molemmat vasta 24-vuotiaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ootetaan kunnes rahatilanne on niin hyvä, että voidaan palkata lastenhoitaja sekä siivoja. :) Onneks on ainaa ootella, kun ollaan molemmat vasta 24-vuotiaita.

Vierailija
10/13 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit kun olisit se sinkku niin ruikuttasit kun ei oo perhettäjne-Ihminen ei oo ikinä tyytyväinen,ja samalla se elämä lipuu pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotatte ja odotatte ja aika tulee ja aika menee,ja saattaa se kumppaniki vaihtua

Vierailija
12/13 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun lapset ovat 5- ja 3-vuotiaat, niin elämä on _huomattavasti_ helpompaa, eikä kaikki asiat pyöri vain lasten ympärillä. Toki on vielä päiviä, kun pää meinaa hajota, mutta pääsääntöisesti olen onnellinen.



Kyllä se siitä, hetki kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset 2x3,5v ja 6kk. Rakastan lapsiani ja en heistä oikeesti luopuis,mutta voi että kaipaan niitä aikoja kun sai syödä,istua vessassa ja lukea kirjaa rauhassa.

Nyt koko ajan joku tarvitsee johonkin ja jos ei just sillä hetkellä niin minuutin päästä kuitenkin.



Tarvitsisin vaikka viikonlopun jossain rauhassa, ihan hiljaisuudessa. Sais tehdä kaiken niinkuin haluaisi, sitten varmaan jaksais taas jonkun aikaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan