Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KADI joi suuvettä peittääkseen juomansa kaljan hajun!

Vierailija
28.10.2007 |

Haki oluen jääkaapista kun muutu nukkuin.



BB kuulutti rikotte sääntöjä, pelästyi ja lähti peittämään tuoksua juomalla suuvettä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos tuohduksissa, kun noin kovin huutomerkkejä? Hengitä välillä...

Vierailija
2/8 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kadi olisi juonut sitä siinä mielessä kun luullaan niin olisi sanonut! Ei ole sen tapaista peitellä mitään (paitsi pahaa hajua, inhoaa myös hien hajua jne).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun käsityksen mukaan pelästyi BB kuulutusta. Rikkonut monta kertaa sääntöjä ja saanut koko porukalle rangaistuksia. Ehkä hädissään ajatteli ettei tunnusta muille ja joi suuvettä etteivät haistaisi. Myöhemmin tunnusti ottaneensa olutta, koska millä se olisi peittänyt rangaistuksen syyn.



Ennen oluen juomista (15min aikaisemmin) oli vessassa pesemässä hampaita, huuhtoi suuvedellä suunsa jonka sylkäisi lavuaariin. Miksei niellyt sitäkin jos muka tarkoituksella joi.



Katsokaa youtuben video, hakusana kadi ja suuvesi

Vierailija
4/8 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

You Tuben pätkässä se selvästi purskuttelee sitä kävellessään vessaan ja siellä ollessaan. Kuuluu " ähkäsy" kun sylkäsee sen vessassa pois.

Vierailija
5/8 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni muukin. Keneltä sen olis pitäny kaljanhaju peittää yöllä? Joihan se aamullakin sen lopun kaljan muiden aikana. Ja ähkäisy ei johtunut sylkäisystä, kyllä siinä ähkäisy pääsee, jos suuvettä nielaisee.

Vierailija
6/8 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää en ymmärrä miksi se sitä edes joisi,meidän suuvesissä ei ole ainakaan alkoholia.. onko joissakin sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ketään voi kiinnostaa tuollainen juttu niin paljon, että oiken Youtubesta lähtee etsimään...

Vierailija
8/8 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juopot aina selittelevät tekemisensä parhain päin :(