Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ahdistaa kun toinen mies tulee uniin!

Vierailija
26.10.2007 |

luulin jo päässeeni yli,mutta eilen petyin omaan mieheeni syvästi ja heti tuli tämä toinen mies uneen kertomaan kuinka paljon arvostaa minua! käynyt unessani ennenkin ja silloin ihan yhtä pahat morkkikset!

oman miehen kanssa asiat kuitenkin suurin piirtein ok! ja plussana tietty että raskaushormoonit lisää nää kaikki tunteet potenssiin sata :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin että kun oman miehen kanssa menee huonosti niin toiset kummittelee unessa.

Minulla tämä on pitänyt paikkasa. Entinen ihastus aina uniin tulee kun miehen kanssa ollut riitaa tai huonokausi.

Pitkään mennyt taas hyvin eikä ole toiset uniin tullut!

Vierailija
2/5 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mussa niin voimakkaan reaktion niissä unissa aikaiseksi. Normaali elämässä nään tätä miestä todella harvoin ja tuskin tunnen koko tyyppiä. mutta unessa se tulee kertoon mulle kaikkia ihania asioita. Olen yrittänyt nyt omalle miehelle painottaa että nyt tarvitsen hellyyttä ja huomiota todella paljon! toivottavasti se ymmärtää :) on se ihana, mutta joskun raivostuttava, kun nyt tarttisin ekstra huomioo!

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olen pitänyt nyt peliä toisen kanssa :(

ja toinen pyörii unissa ja mielessä. Mä olen ihan hullu :(

Vierailija
4/5 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa kaikki ihmiset ovat sinä itse. Eli tuo toinen mies edustaa sinua, ei sitä miestä. Eli sinä itse puhut siinä itsellesi, mutta olet vain ottanut sellaisen ihmisen hahmon, jolta saat arvostusta.

Unissa myös kaikista tärkeintä on se tunne, jota koet.

En osaa tulkita untasi. Sitä ei voi tehdä kukaan muu kuin sinä itse.

Vierailija
5/5 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näen unia jossa olen edelleen exän kanssa ja koetan sille kokoajan selitää etten halua olla sun kans ja et mulla on lapsia ja olen onnellinen nykyisen mieheni kanssa. Ja mietin siinä että miten hitossa me voidaan muka taas olla yhdessa, hirvee hätä sydämessä ettei se näin voi mennä :/