Huollatteko kulmakarvanne säännöllisesti? muotoilu+väri
Kosmetologilla, vai missä vai ihan itse? jos siis huollatte :)
Kommentit (15)
mutta melkein aamuin illoin saan siistiä. Värjään ehkä joka toinen kk itse koska kosmetologilla laittavat aina liian tummat.
En värjää niitä, mutta toki päivittäin meikkaan kulmakynällä niitä vähän esiin. Mun kulmat on melko vaaleat.
ehkä 1 - 2 kertaa vuodessa. Siinä välillä nypin itse, ehkä kerran viikossa mutta useamminkin, jos huomaan jonkun häiritsevän hajakarvan.
En värjää, kulmani ovat niin tummat ettei tarvitse. Kulmakarvavahaa/-geeliä käytän joskus.
Siistin keskeltä, ylhäältä ja alhaalta. Itse asiassa en nypi, koska karvoja on satoja. Käytän kirurgin veistä tai lansettia, jolla vedän ne pois. Aina kun alkavat rehoittaa.
en värjää, koska tummat. Enkä käytä muitakaan tuotteita niihin.
sekä muotoiluttamassa ne. Välillä otan myös kestovärin ripsiin.
Jokapäivä täytyy katsoa ettei vaan ole yhtään ylimääräistä karvaa!!! Johan ne ihmiset katsois pitkään jos sellaista pääsis tapahtumaan!!!
Käyn kolmen viikon välein kosmetologilla värjäyttämässä sekä kulmat että ripset, samalla kulmat muotoillaan. En jaksa itse niitä nyppiä ollenkaan, vaan olen ulkoistanut tämän kokonaan.
Pari kertaa vuodessa laitan vielä ripsipermanentinkin. Tälläkin hetkellä on ja on niin hienot tähtisilmät, että...
Olen nyppinyt jo 31 vuotta ja aina vain kulmakarvat jaksaa kasvaa. Mulla on mustat kulmakarvat, joten värjätä ei tarvi.
En värjäytä tai muotoiluta, kulmageelillä (+kuivalla harjalla) laitan ojennukseen joka aamu. Tekee muuten ihmeitä ilmeelle! Puuterin ja ripsivärin lisäksi lähes ainut päivittäisessä käytössä oleva meikkituotteeni.
Värjätä ei tarvitse, kun ovat pikimustat.
viikottain, ehkä kerran kaksi viikossa. Minulla on luonnostaan siipimäiset, hyvänmuotoiset kulmakarvat eikä niitä ole koskaan " nypitty muotoon" . Kulmakynää tai -väriä en tarvitse, sillä kulmani ovat tummat.
en värjää, mutta meikkiini kuuluu kulma kynä (pärjään arkena ilmankin)
Suurimmaksi osaksi huollan kulmakarvat itse. Toisinaan sitä myös haluaa hoitaa ne ihan ammattilaisella.