Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huollatteko kulmakarvanne säännöllisesti? muotoilu+väri

Vierailija
25.10.2007 |

Kosmetologilla, vai missä vai ihan itse? jos siis huollatte :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmaksi osaksi huollan kulmakarvat itse. Toisinaan sitä myös haluaa hoitaa ne ihan ammattilaisella.

Vierailija
2/15 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta melkein aamuin illoin saan siistiä. Värjään ehkä joka toinen kk itse koska kosmetologilla laittavat aina liian tummat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää niitä, mutta toki päivittäin meikkaan kulmakynällä niitä vähän esiin. Mun kulmat on melko vaaleat.

Vierailija
4/15 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä 1 - 2 kertaa vuodessa. Siinä välillä nypin itse, ehkä kerran viikossa mutta useamminkin, jos huomaan jonkun häiritsevän hajakarvan.

En värjää, kulmani ovat niin tummat ettei tarvitse. Kulmakarvavahaa/-geeliä käytän joskus.

Vierailija
5/15 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistin keskeltä, ylhäältä ja alhaalta. Itse asiassa en nypi, koska karvoja on satoja. Käytän kirurgin veistä tai lansettia, jolla vedän ne pois. Aina kun alkavat rehoittaa.

Vierailija
6/15 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en värjää, koska tummat. Enkä käytä muitakaan tuotteita niihin.

Vierailija
7/15 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä muotoiluttamassa ne. Välillä otan myös kestovärin ripsiin.

Vierailija
8/15 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäivä täytyy katsoa ettei vaan ole yhtään ylimääräistä karvaa!!! Johan ne ihmiset katsois pitkään jos sellaista pääsis tapahtumaan!!!

Vierailija
9/15 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kolmen viikon välein kosmetologilla värjäyttämässä sekä kulmat että ripset, samalla kulmat muotoillaan. En jaksa itse niitä nyppiä ollenkaan, vaan olen ulkoistanut tämän kokonaan.

Vierailija
10/15 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vuodessa laitan vielä ripsipermanentinkin. Tälläkin hetkellä on ja on niin hienot tähtisilmät, että...

Vierailija
11/15 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyppinyt jo 31 vuotta ja aina vain kulmakarvat jaksaa kasvaa. Mulla on mustat kulmakarvat, joten värjätä ei tarvi.

Vierailija
12/15 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjäytä tai muotoiluta, kulmageelillä (+kuivalla harjalla) laitan ojennukseen joka aamu. Tekee muuten ihmeitä ilmeelle! Puuterin ja ripsivärin lisäksi lähes ainut päivittäisessä käytössä oleva meikkituotteeni.

Vierailija
13/15 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjätä ei tarvitse, kun ovat pikimustat.

Vierailija
14/15 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikottain, ehkä kerran kaksi viikossa. Minulla on luonnostaan siipimäiset, hyvänmuotoiset kulmakarvat eikä niitä ole koskaan " nypitty muotoon" . Kulmakynää tai -väriä en tarvitse, sillä kulmani ovat tummat.

Vierailija
15/15 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en värjää, mutta meikkiini kuuluu kulma kynä (pärjään arkena ilmankin)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme