Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä inhoat / inhosit lasten ensinmäisen vuoden aikana.

Vierailija
25.10.2007 |

Minä väsymystä ja lasten kanssa leikkimistä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vaihetta kun liikutaan, mutta järkeä ei ole...

ALan oikeasti nauttia lasten kanssa olemisesta siinä 1-v8kk-2-v välisenä aikana, jolloin taaperosta kasvaa pikkulapsi (ainakin meillä)-

Vierailija
2/18 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhonnut, mutta en kyllä mitään siltä ajalta kaipaakaan. Musta on ihanaa kun lapsi kasvaa ja vauva-aika on muisto vain.

Eli ei enempää vauvoja mulle, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suoraan sanottuna ymmärrä terv 2 x äiti

Vierailija
4/18 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vain sovi mulle. Mutta silti vauvakuumetta taas pukkaa. On se ihmismieli niin outo

Vierailija
5/18 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kun ei voi järkeillä eikä selittää lapselle mitään.

saamatonta miestä, jonka mielestä mun on ihan ookoo tehdä kaikki myönnytykset ja kaikki hommat koska hänellä on isän identiteetti vielä hakusessa. läheltä piti ettei ollut kämppäkin hakusessa.

yksinäisyyttä.

Vierailija
6/18 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli aina uutta puhuttavaa kun tuli töistä, minä olin vain imettänyt ja kattonut telkkaria koko päivän...

Vierailija
7/18 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhon tunteita. Ei kerrassaan mitään. Ihanaa aikaa mielestäni.

Vierailija
8/18 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja soseiden kanssa säätämistä. Onneksi sitä kesti vai pari kk (6kk-9kk, sitten söi jo aika tavallista ruokaa, tosin muusattua toki).

Vierailija
9/18 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kanssa valvottiin 9kk, kuopuksen reilu 1v. Täysin terveitä (onneksi), eivät vaan nukkuneet kuin erittäin vähän ja pienissä pätkissä.

Ajatus kolmosesta tuon takia hyllyllä, mun pää eikä meidän parisuhde kestäis kolmatta samanlaista vauvavuotta..

Vierailija
10/18 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi nyt 5kk ja ei ole varmaan ensimmäisen kuukuauden jälkeen halunnut nukkua päikkäreitä ei sitten millään.... Sai joskus lepuuttaa itseänsä päivälläkin... Sitten illalla kympiltä vasta yöunille ja itsellä sitten viimein lepoa lapsesta niin kukun varmaan aina klo yhteen ja sitten aamuyöstä taas mukava herätys..... Mutta kaip tämä tästä...

Vierailija
11/18 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidosta täysiä rintoja ekat 6kk.

Vierailija
12/18 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja totaalista oman ajan puutetta

Vierailija
13/18 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kaikin puolin ihanaa aikaa!

Vierailija
14/18 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheeta. Missään ei ole hyvä, unet on pikkupätkiä. Öisin kyllä nukkuu putkeen 9 tuntia, mutta päivisin ja iltaisin tuo itku... poika on nyt 4 kk.

Vierailija
15/18 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tarkoitan siis sellaisia kaikki tietäviä vastauksia.. Näin sitä ennenkin on tehty! Tai että väkisin pidetään nälkää huutavaa lasta sylissä ja yritetään todistella omaa erinomaisuutta hyssyttämällä vauva muka hiljaiseksi! Eikä anneta äidille vaan sanotaan, että kyllä se tästä kun minä vähän kantelen.. Ei sillä mikään nälkä ole ja ei se aina tarvitse joka pieneen itkuun reagoida!!

Siinä sitten puoliväkisin repimään nälkää huutavaa lasta ja kas kun rauhoittui!

Perskules.. Muuta en inhonnut!

Vierailija
16/18 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymystä ja sitä, ettei voinut tehdä asioita loppuun kerralla/silloin kun haluaa. Normaalisti nautin kotitöistä, nyt kaikki jäi vähintäänkin kesken jos sattui jotain aloittamaan. Eikun imettämään, tai heijaamaan, tai laittamaan nukkumaan tai nostamaan ylös.

Äkkiähän se sitten helpotti, näin jälkikäteen ajateltuna. Silloin ahdisti, kun oli monta vuotta tottunut toimimaan oman aikataulun mukaan, ja suunnittelemaan tekosensa jollain lailla etukäteen.

Vierailija
17/18 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuksen kohdalla sitä kun, poika oli niin huono nukkumaan. Valvotti melkein vuoden ikäiseksi asti, jonka takia olin alituiseen väsynyt. Eli sitä väsymystä inhosin.

Vierailija
18/18 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis niitä alkuvaiheen, kun viihdyttäminen on vaan sitä lelujen heiluttelua ym. _tosi_ tylsää, yksinkertaista ja ikuisuuksiin samaa rataa toistuvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä