Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syönyt tänään puol levyä suklaata...

Vierailija
25.10.2007 |

2 palaa patonkia, yhden irtokarkin ja 4dl mustikkakeittoa.. :( auttakaa mut terveellisille tavoille

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan vetämätön koko ajan , auttakaa nyt joku

Vierailija
2/10 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon ateria ja popsi sitä pieni anos. Normaalia kotiruokaa salaatin kera, johan olo kohenee. Sit voit hakea purkin vitamiineja apteekista ensi hätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on kaikki sokeri ja valkoset viljat ym kielletty ei tee enää kohta edes mieli. silti ei tarvi nähdä nälkää

Vierailija
4/10 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tyhjäät kaapeista pois kaikki houkuttelevat herkut ja ostat tilalle terveellisempää tavaraa. Jos et malta kaupassa pitää näppejä erossa herkuista, lähetä joku muu tekemään kauppaostokset. Syö vähän kerrallaan ja usein niin verensokeri pysyy aisoissa etkä kaipaa makeaa. paitsi joskus kun on joku erikoistilaisuus tms. Tsemppiä, alku on tosi vaikeaa, mutta kyllä se siitä lähtee kun katsot peiliin ja päätät!

Vierailija
5/10 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( oon ehkä maailman sokeririippuvaisin ihminen

Vierailija
6/10 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muilla, onko ongelmia ruokavalion suhteen?

Vierailija
7/10 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön koko levyn joka päivä.

Vierailija
8/10 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olen itse ollut myös aivan sokeriaddikti. Raskausaikana vetelin irtokarkkia isosti ja se jäi päälle niin, että jouduin sitten aikanaan tekemään ihan päätöksen, että nyyyyyt loopppuuuuuu!!!!!!!

Ja loppuihan se kun vaan olin kovana ja sanoin itsellenikin " hyi mua" . Pahinta on ehdottomasti iltapäivän kahvihetki kun lapset nukkuu ja on aikaa juoda kahvee rauhassa. Silloin otan joskus keksin jollen saa oltua ilman. Mutta en yhtään enempää.

Vaikeeta oli alkuun itselläkin, mutta kun paino putosi kolme kiloa ja vyötärö pieneni kolmella sentillä niin sitä sai kummasti uutta puhtia!

Vierailija
9/10 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuinkahan pitkään sitä pysyy hengissä pelkillä hiilareilla, nyt mennyt 2 vuotta, jonka aikana 2 raskauttakin... laihdun koko ajan nyt pituus 168 ja paino 60 eli ihan hyvässä mitassa olen.. vielä. ap

Vierailija
10/10 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

verkkoklinikka . fi etusivulla (vaihtuvassa ikkunassa) on juttua, luepa siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän