Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halloween-juhlat, ideoita vastaanotetaan!

Vierailija
24.10.2007 |

Mun 6-v poika haluaisi ihan kauheasti pitää Halloween-juhlat. Itse en ole yhtään perehtynyt koko juttuun, joten kaikenlaisia vihjeitä otan mielelläni vastaan. Onko se oikea päivä 31.10?

Ajattelin, että voisi muutaman kaverin kutsua ja kehiteltäis jotain aavejuttuja....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertakäyttöhanskoista saat hienoja mehu tai vesijäitä limubooliin.

vaahtokarkeista ja lakuista silmänameja,

kurpitsoita, jotka on koverrettu koristeeksi.

naru seinästä seinään ja siihen roikkuun niitä piiiiitkiä käärmenameja.

minipizzoja, joihin täytteillä tehty naaman kuva jne

hämisnameja jne korsteiksi.

Hanskoihinkin voi laittaa tarjottavia esille pöytään. popcornia jne

Vierailija
2/8 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli taas tosi paha mieli tytön puolesta, kun joku luokkakaveri oli eilen jakanut kutsut halloween-bileisiin, ja häntä ei oltu kutsuttu. Luokan 10 tytöstä vaan 2 jätettiin kutsumatta :(. Mä en vaan voi ymmärtää tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama naapurin lapsi perheistä, jotka ovat perheystäviämme ja tapaamme muutenkin kyläillä.

Joten ehkä kutsu koskee myös vanhempia, jos jaksan valmistella pippaloita. Toi pyhämiesten vkl voisikin olla kiva ajankohta.

terv. ap

Vierailija
4/8 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuli taas tosi paha mieli tytön puolesta, kun joku luokkakaveri oli eilen jakanut kutsut halloween-bileisiin, ja häntä ei oltu kutsuttu. Luokan 10 tytöstä vaan 2 jätettiin kutsumatta :(. Mä en vaan voi ymmärtää tuollaista.

Vierailija
5/8 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tekohämähäkinseittiä lampuissa ja nurkissa, itsetehtyjä ja ostettuja kummituksia, luurankoja, lepakonkuvia seinillä.

Pöydällä kurpitsa ja irto hämähäkkejä ja koppakuoriaisia siellä täällä. Paljon kynttilöitä hyllyjen päällä ja roikkumassa ikkunoissa ja niiden lamppujen päällä punaista tai oranssia silkkipaperia, mitkä pakko pitää päällä (etteinen, vessa ja yksi lamppu ruokatilassa.)

Ohjelmanumerona voi olla vaikka jonkun vieraan muumioimista vessapaperilla ym

Vierailija
6/8 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuta sälää. Jos jaksat askarrella ja teillä on tilaa, tee kummitusrata: spagettia ja jotain limaa kuppiin tunnusteltavaksi silmät sidottuna, kummitustehtäviä, teemaan sopivaa musiikkia jne.

Kurpitsoita joissa sisällä lyhtyjä. Yksi ohjelmanumero voisi olla omenan nostaminen hampailla vesisankosta.

Vierailija
7/8 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mielestä kiva idea oli se, kun tehdään nakeista sormia! Otetaan pieni pala nakin päästä ja laitetaan sen tilalle pieni paprika ikään kuin kynneksi. Sitten salaatin lehtiä, joiden välistä pilkottaa sormet! Huu, pelottavaa.... Punaisesta limsasta tai mehusta booli jne.

Vierailija
8/8 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎃Tekasin ryhmän meille Halloweeni hulluille kun joulunodottajillakin on omansa 🤷🏼‍♀️

Tervetuloa jakamaan ideoita teemaan liittyvistä asioista ja nauttimaan karmivasta tunnelmasta 🎃

https://www.facebook.com/groups/1410435845764430/

🕷️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan