Kuinka usein käytte tsekkaamassa markkina arvonne?
Kommentit (8)
käytyä tsekkaamassa ehkä kerran tai kaksi kahdessa kuukaudessa. Mutta omaa miestäni en vaihtaisi!
Vierailija:
Eli en koskaan.Mutta tahtomattani se kai tuli taas eilen " mitattua" kun olin liikenteessä. Katseita tuli, kaiken ikäsiltä miehiltä.
Miehen vaihtamiseen minulla on vähän korkeampi kynnys kuin työnantajan.
nuorempana melko useinkin, nyt on tullut niin vanhaksi,että mieluummin menee saunaan ja lösähtää sohvalle huumaa katsomaan ;)
työelämästä kyse ja luin kiinnostuneena, että miten oma markkina-arvo työmarkkinoilla testataan.
Käyttäydyn aina niin asiallisesti, että ei tule markkina-arvoa miesmarkkinoilla testattua. Enkä juuri työmatkoja lukuunottamatta liiku missään ilman miestäni. Ei yksinkertaisesti huvita, kun yhteistä vapaa-aikaa on muutenkin liian vähän ja vapaalla on kivointa oman miehen kanssa.
Äitini on 55 ja viime kesänä hänen ollessaan tansseissa ystävättären kanssa, kävi niin, ettei kukaan mies hakenut. Oli selkeästi äidilleni kova paikka, vaikka huumoriksi yrittikin laittaa. Mummoksi tullut ;-) Ovat siis käyneet tämän ystävättären kanssa tansseissa kerran vuodessa/kahdessa.
Onhan se vähän niin, että samalla kun ärsyttää yli-innokkaat miehet ravintoloissa, tuntee itsensä jotenkin imarrelluksi. Ristiriitainen juttu kaikenkaikkiaan tämä markkina-arvotus... Toistaiseksi on saanut kokea olevansa viehättävä, ehkä ajatus siitä tsemppaa pitämään itsestään huolta - joka päivä...
Johtunee siitä, että aina kun olen hiukseni pessyt ja normaali releissä liikenteessä niin jonkinlaista huomiota miehiltä tulee lähes aina.
Kuten kävi taas eilen, kun olin pienen lapseni kanssa liikenteessä. Oikein ääneen sitä kotona miehelleni illalla ihmettelin. Hän sanoi, että kyllä kauniit äidit kiinnittävät miesten huomion.
Ja sama homma oli tänään, kun kävin pikaisesti asioilla.
Olen siis naimissa (5. vuosi menossa), samassa parisuhteessa olen ollut 13 v. Yksi lapsi.
2
Kiusaannun kaikesta vierailta miehiltä tulevasta huomiosta. Peräännyn sellaisissa tilanteissa välittömästi.
Eli en koskaan.
Mutta tahtomattani se kai tuli taas eilen " mitattua" kun olin liikenteessä. Katseita tuli, kaiken ikäsiltä miehiltä.