Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä ovikellon soitto ohikulkiessa kiusantekoa?

Vierailija
24.10.2007 |

Olenko nipo, kun minua suututtaa se, että lapset käyvät rimputtamassa ovikelloa ja juoksevat sitten karkuun? Erityisesti ärsyttää, jos olen joutunut pukeutumaan erikseen oven avaamista varten, olen imettämässä tai nukkumassa. Meillä ei ikkunoista näe ovelle. Olen sanonut asiasta nätisti ja rumasti lapsille, joiden tiedän tätä tekevän, samoin vanhemmille. Mutta meno senkun jatkuu. Jos kytkee ovikellon pois päältä, niin on siitäkin haittaa, koska asialliset soittajat jäävät huomiotta. Mikä neuvoksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vielä lapset oikein kunnon puhutteluun, ja vanhemmilleenkin voisit tilanteen hankaluuden selventää. Jo on ihmeellisiä vanhempia jos eivät lapsiaan pistä ruotuun.

Vierailija
2/8 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttää joskus ovella valmiina riuhtaisemaan ovi auki, jos kuulet lapsiporukan lähestyvän, ja pidä heille kunnon puhuttelu. Ja puhu edelleen vanhemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyttään oven takana ja yllätän heidät, niin olen " leikissä" mukana ja se kannustaa jatkamaan. Vanhempien mielestä tää ei vissiin ole iso ongelma, kun eivät rankaise lapsiaan tästä. Mulle lapset vaan huutavat, että mitä sä meille huudat.

Vierailija
4/8 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on asiaa, niin soita 040-xxxxxxxx, ovikello on rikki.

Vierailija
5/8 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen puhunut vanhemmillekin, mut ei auta. Ehkä pitäis mennä vielä kerran sanomaan, voihan ne luulla, että ongelma on jo poistunut.

Tuntuu vaan niin tyhmältä, mennä aikuisena kantelemaan: " Teidän lapset soittaa meidän ovikelloa" . Ne vamaan ajattelee, että eiks mulla ole elämässä suurempaa huolehdittavaa...

Vierailija
6/8 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos kyttään oven takana ja yllätän heidät, niin olen " leikissä" mukana ja se kannustaa jatkamaan.

Mies käräytti naapurin lapset itse teosta ja tulivat myöhemmin pyytämään anteeksi... Eipä ole sen jälkeen rimputelleet!

Vierailija
7/8 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdin onneksi nähdä kerran ikkunasta, että hän on se syyllinen. Kerran sitten näin kun hän taas jonkun kaverinsa kanssa käveli pihamme läpi, ja eikös ovikello soinut. Lähtivät juoksemaan karkuun, mutta huusin kovaa perään hänen nimeään, ja että mitä asiaa oli. Sen jälkeen ei ole soitellut, korvat luimussa tulee aina vastaan.

Vierailija
8/8 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toijjoli pentuna munkin parasta hupia jollei heitelty pikaluistelijoita jää kokkareilla =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi