Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovis ja kuukautiset samaan aikaan?

Vierailija
24.10.2007 |

Minulla on epäsäännöllinen kierto, ja nyt näyttäisi siltä, että nyt, kiertopäivänä 2 (tai 3) on ovulaatio. Tiedän, ettei munasolulla ole kovin hyvät mahikset kiinnittyä uusiutuvaan kohdun limakalvoon, mutta jos joku tietää jonkun, joka on raskautunut tässä vaiheessa kiertoa, niin pliis, kertokaa... Ovuloin ilmeisen harvoin eikä mahdollisuuksia raskautua ole siis kovin usein.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että sulla on nyt menkkojen aikana ovis?

Teitkö ovistestin? Ovistestihän antaa helposti positiivisen tuloksen, jos virtsanäytteessä on verta - eli johtuisiko positiivinen tulos virtsan sekaan joutuneesta kuukautisverestä?

Vierailija
2/3 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ultrassa oli n. viikkoa aiemmin näkynyt iso follikkeli, ja tuntemukset olivat tosi ovismaisia. Sikäli hälytys oli väärä, että ovis tuli myöhemmin. Ehkä munasarjani vähitellen (puolitoista vuotta pillereiden jättämisestä) alkavat tajuta, mikä niiden tehtävä on. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen raskautunut kuukautisten aikana harrastetusta pupuilusta, joten voi se ovulaatio olla samaan aikaan kuukautistenkin kanssa. Oli taukoa pillereistä ja miehen kanssa tuumattiin, että vuotopäivinä ei voi tulla raskaaksi, joten pupuiltiin vaan pari kertaa vuodon aikana, eikä sen jälkeen ja nyt on ihana pieni tyttönen 2v. Gyne vaan totesi, että on tullut todella varhainen ovulaatio, eikä siinä ole mitään ihmeellistä.