Ihana paiva. :) Tytto on ollut hoidossa, mina kavin kampaajalla, kosmetologilla, ostamassa aitiysvaatteita, syomassa ja nyt olen viela muutaman tunnin YKSIN kotona. :)
Kommentit (6)
Mä kävin lääkärissä, istuin hetken rauhassa kotona ja kävin kuntosalilla. Kylläpä teki terää. Tänään en ajattele mitään opiskeluun liittyvääkään tai työprojekteja.
Meenkin pistään saunan päälle, niin me likat istutaan siellä vielä. Ja sit on illalla tällä mammalla vielä pari tuntia aikaa lukea ja syödä hyvin.
Tässä se on se mun syysloma. Aamen.
Kylläpäs muuten lataa akkuja kummasti. Suosittelen.
väärinkäyttää järjestelmää vaan olen pää kolmantena jalkana kiiruhtanut töiden jälkeen lapsia hakemaan ja minun vapaapäivät on olleet myös lasten vapaapäiviä.
Mutta kuulosti kyllä niin kivalta että saatan itsekin harkita vielä väärinkäytöstä, edes kerran elämässäni.
Älä ihmeessä väsytä itseäsi liiallisella velvollisuudentunteella. Jos saat välillä levätä, voit paremmin ja lapsesikin aistivat sen.
Minä olen kotiäiti, ja lapseni oli tänään sukulaisilla hoidossa. Mutta vaikka olisi päiväkodissakin, niin voisin tarvittaessa pitää omaa lomaa. :)
Mulle ihan päiväkodin johtaja sanoi siinä ekassa juttutuokiossa, että " voit tuoda lapsen hoitoon vaikka jos haluat siivota kotona rauhassa" . En ole noin tehnyt, koska mun mielestä lapsen on ihan terveellistä osallistua ikänsä mukaan tohon touhuun tai ainakin nähdä, ettei ne pölykoirat itekseen karkaa.
'
Ei mulla ole ollenkaan huono omatunto. Eikä sitä tän palstan viesteillä mulle saakaan. No esim. viime viikolla oltiin yks ekstrapäivä kotona. Opiskelijalla kun nää aikataulut muuttuu ja hommien määrä vaihtelee.
9
Itsekkin olen YH, mutta koulusta sattui olemaan vapaata, joten lapsi oli hoidossa, tosin lyhyemmän päivän ja itse kävin ostoksilla ja syömässä. Sitä paitsi, lapselle kivempi, koska sai leikkiä hoidossa kuin kiukutella kaupungilla, poika ja kaupat ei vaan toimi
Nyt ollaan kotona.