Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VIHDOINKIN plussa??

23.10.2007 |

Onkohan kellään kertoa kokemuksia mitähän tämä nyt meinaa, olenko raskaana vai en?

Tänä aamuna vihdoinkin sain yli vuoden yrittämisen jälkeen testiin kaksi viivaa, ongelma vain on,että toinen on hyvin paljon haaleampi. Selvä punertava viiva,mutta hyvin hyvin haalea, näkee kuitenkin selvästi. Onkohan tämä nyt sitten plussa vai ei?Viiva tuli kyllä testiajan sisällä, n3.min sisällä. Testi oli One Step liuskaraskaustesti. Menkkojen kyllä pitäisikin alkaa vasta torstaina tai perjantaina, mutta kun en taaskaan malttanut odottaa. Voiko näillä liuskoilla tulla muuten vaan tuota toista viivaa, ilman että se mihinkään raskauteen viittais?Iloita en kyllä vielä taida uskaltaa..

Niin ja testin herkkyys 10mIU/ml.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos testiajan sisällä tulee toinen viiva ( vaikka kuinka haalea), se tarkoittaa että olet raskaana.

Onnittelut!!!

Vierailija
2/4 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toivottavasti asia olisi niin=)))!! Kiitos vastauksestasi! Nyt vaan sit jännään viä pari päivää ja teen toisen testin varmistukseksi...Toivottavasti tuo toinen viiva sitten tuosta voimistuisi! Oireet voisivat kyllä viitata raskauteen,mutta kun sitä on itse niin epäuskoinen, että vuoden yrittämisen jälkeen ajattelee vaan kuvittelevansa kaiken. Ja kun olen monesti lukenut täältä, että on saanut haalean viivan, eikä sitten olekaan tarkoittanut raskautta=(Mutta noissa se tais kyllä olla testiajan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin meni vuosi ennen plussaa, ja oli kyllä todella epäuskoinen olo.

Ilmoittele mitä toiset testit sanovat, mutta kyllä sinä raskaana olet :)

Vierailija
4/4 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ollaan=))) Malttamattomana testasin tänä aamuna uudelleen,kun kaapissa vielä testejä jäljellä. Tänä aamuna viiva olikin jo paljon selvempi,voimakkaampi ja vahvempi ja ilmestyi lähes heti testin tehdessä. Kyllähän se on nyt sitten uskottava itsekin, että vihdoinkin tärpännyt ja toive toteutunut! Voi että kun olen onnellinen, nyt olen saanut elämältä kaiken tärkeimmän, mistä olen haaveillut=)))!!! Siis jos kaikki menee hyvin, TOIVOTTAVASTI!

Toivottavasti te muutkin pääsette kokemaan pian tämän saman tunteen!! Plussaonnea kaikille!!!

Äiskä ja poika 01/06 ja LA.1.7.2008