Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua itsestäni mitään tietoja nettiin, olenko poikkeava?

Vierailija
22.10.2007 |

Mä haluaisin pysyä ihan nettineitsyenä niin, että minusta ei olisi julkisesti tietoja tai kuvia netissä. Olenko jotenkin poikkeava tässä Facebookien, irc-gallerioitten ja nettiblogien maailmassa? Valitettavasti musta löytyy jotain tietoa netistä, mitä joku kolmas osapuoli on kirjoittanut.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi minäkään, mutta ihmeesti siihen painostetaan. Kouluun hakiessani tai kesätyöpaikan työsopimusta allekirjoittaessani en ole nähnyt mitään mainintaa kameroille posettamisesta osana työnkuvaa, mutta niin vain silti oletetaan että suostun mukaan somekanavilla jaettaviin kuviin ja videoille heilumaan. Kyse ei siis edes mistään julkisesta työstä, jollaiseen tuollainen voisi olennaisesti kuulua.

Ei tässä auta kuin kasvattaa omaa luonnetta, nimittäin tähän mennessä olen tuollaisiin joutunut mukaan koska olen vain hymistellyt vaivautuneena sen sijaan että ihan reilusti kieltäytyisin. Silti ärsyttää se lähtökohta että kaikki haluavat huomiota ja lärvinsä ties minne, ja jos yksityisyys onkin tärkeämpää niin sitä täytyy erikseen perustella. Varsinkin kun siihen voi olla painaviakin syitä, ei vain "no kun näytän kuvissa kamalalta".

Onneksi toistaiseksi mitään noista jutuista ei löydä nimelläni hakemalla, mutta ahdistaa että minut on silti joskus tunnistettu ja näiden tietojen perusteella tuntemattomatkin löytäneet yhteystietoni. Haluaisin olla rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi