*~****3-KUUMEILIJOIDEN viikko 43*****~
Kommentit (26)
Tänä aamuna tein sen toisen predictorin ja tällä kertaa aivan selkeä pallukka tuli. La siis 2.7.2007. Olo on epätodellinen...
Paljon onnea myös sirp@kka. Toivottavasti saamme mahdollisimman monta muuta seuraksemme heinäkuun odottajiin :)
Kiitos kivasta seurastanne!
- Susa ja t0 7/01, p 07/03 ja tulokas
Ensiksikin onnea kaikille plussanneille!!
Olen jo monta kuukautta roikkunut täällä palstalla ja lueskellut mitä kaikille kuuluu ja nyt tuntui siltä, että on aika itsekin liittyä joukkoon.
Meillä on tyttö 03/03 ja poika 01/05 ja nyt aloitellaan kolmannen yrittäminen. TJOT-linjalla ollaan oltu jo aiemmin, mutta tästä taitaa tulla jo varsinainen yrityskierto.. :)
Tärppionnea meille kaikille!
Aivan aluksi isot onnittelut kaikille plussanneille ja suuret surunvalittelut menetyksen kokeneille *lämpimiä halauksia* Lohdutuksen sanoina haluan jakaa oman kokemukseni - meillä oli km heinäkuussa -06 ja tää meän nuorimmainen syntyikin sitten heinäkuussa -07 ja saas nyt nähä onko nalli napsahtanut, joten ois aika mellevää synnyttää heinäkuussa -08 ;) Oispa vain aikasta haipakka sitten, mutta kun mies viimeksi eilen sanoi, ettei mitään kortsuja käytetä, nii tottakait sitä sitten noudatetaan ;) Meillähän tää " kuumeiluinto" tuli miehen puolelta ekana julki :D Nooh, täällä siis ekat menkat synnytyksen jälkeen nyt ollu ja ootellaan, mitä tuleman pitää.
Kaikille oikein paljon positiivisia tuulia ja käytetään hyväksi nää pimeät illat kynttilän valossa ;)
AJ
Käykäähän esittelemässä itsenne Kotiloissa
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=11598841&p=1&tm…
Viola rv 12+5
ON: Mulla on jotenkin niin kovin epämääräinen olo, toisaalta on ihan innoissaan, että jos sitä kolmatta aletaan väkertämään, mutta; lueskelin jotain kylpylöiden perhepaketteja, kaikki on järjestäen 2aik.+1-2lasta, mitäs se kolmas?
Mahtuuko autoon kolmatta istuinta? Jaksaako sitä tappelua taas yhden muksun kanssa, meillä kuopus on nyt niin raivostuttava, kun se ei usko mitään ja joka asiasta saa tapella jne. Ja silti on niin odottavalla kannalla, että kolmas olisi ihana.
Ja sanoin miehelle, että jos meillä olisi 2poikaa hankittais ehdottomasti kolmas lapsi ja yritettäis sitä tyttöä, mutta kun on jo molemmat niin sitten ei pitäisikään tehdä kolmatta, hassua.
Mulla on ihan hirveä nuha, olen niistänyt koko päivän ja nenä vain vuotaa :( Yritin tuossa nukkua päikkäreitä, mutta olin niin tukossa ettei siitä tullut mitään, tylsää.
ON: Flunssaa pukkaa.... :/ Eikö sairasteluvoisi jo loppua??? Nyt mulla loppuu usko raskautumisen suhteen. :( Voiko edes raskautua kun on koko ajan kipeänä????