Torstain LEIJONANKITA! Todella ala-arvoista käytöstä leijonilla!!!
Tämä vähän hupsu Hakeharvesterimies kun esitti ideaansa niin leijonat haukottelevat ja ESITTÄVÄT NUKKUVAA!
Totta on että esitys varmaan oli puuduttavan tylsä eikä loppunut mnillään (kuten huomattiin kun Kaija Ward sitä yritti keskeyttää), mutta silti oli törkeätä että vanhaa ja sairasta(?) miestä vielä jälkeenpäinkin naureskeltiin...
Kommentit (10)
koko ohjelmassa tähän mennessä. silti Leijona kitalaiset antoivat vain ulkomuodon ja esityksen vaikuttaa. Ihan perseestä koko ohjela
heittää suurimman osan hakemuksista hylättyjen pinoon, eikä tuhlaa aikaansa kutsumalla heitä irvittäväkseen.
Vierailija:
Voi sitä miesparkaa :( Kuitenkin ymmärrän, että ns. Leijonilla on hemmetin paljon töitä, kyllä siinä väsy varmana tuleekin. Ei se raha ilmaiseksi ole heille tullut.
Viihde on viihdettä, siksi vaihdan kanavaa usein juurikin leijonien aikana, en pysty katselemaan tuollaista viihdettä.
t:2
Nimenomaan siinä mielessä, että kyseessä ovat ihmiset, joilla on kykyä (ja rohkeutta!) tehdä rahaa - harvalla on. Usea vain tyytyy asemaansa, eikä koskaan edes USKALLA ajatella yrittäjyyttä.
Heillä ei ole tarvetta mielistellä ketään - siksi tuollainen käytös; aika on rahaa, kirjaimellisesti. Menestyjillä ei ole toleranssia toisarvoiselle - jos heillä olisi, he olisivat käyttäneet niin paljon aikaa sen toisarvoisen parissa, etteivät he olisi koskaan löytäneet sitä " omaa juttuansa" ; kultakaivostansa ;-).
Toki itsekin olen sitä mieltä, että hyvin pitäisi silti käyttäytyä - mutta ymmärrän mistä se käytös heillä (usein) kumpuaa.
siltä hake ukolta! Jos on hyvä idea kannattas pikkuisen satsata sen esittelyyn! Ei tuollaisella jorinalla saa mitään aikaiseksi... hyvä idea häviää huonon ulosannin alle
Vierailija:
siltä hake ukolta! Jos on hyvä idea kannattas pikkuisen satsata sen esittelyyn! Ei tuollaisella jorinalla saa mitään aikaiseksi... hyvä idea häviää huonon ulosannin alle
Olisi laittanut sit jonkun terveemmän esittelemään ideaansa jos ei itse kykyne saamaan asiaansa esille!
Vierailija:
Olisi laittanut sit jonkun terveemmän esittelemään ideaansa jos ei itse kykyne saamaan asiaansa esille!
Voi sitä miesparkaa :( Kuitenkin ymmärrän, että ns. Leijonilla on hemmetin paljon töitä, kyllä siinä väsy varmana tuleekin. Ei se raha ilmaiseksi ole heille tullut.