Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lugesteronea käyttäneet! Huomijo!

Vierailija
21.10.2007 |

Minulle tehtiin 10:s pas viikko sitten. Raskautta olemme yrittäneet 4-vuotta. Olen jatkuvasti vähän varovainen, jos sattuisin olemaan raskaana....

Ihana ystäväni täytti 30-vuotta ja juhlistimme sitä oikein olan takaa viikonloppuna. Minä söin mitä sattuu, join suhteellisen paljon ja poltin jopa yhden tupakan (en kyllä tiedä miksi, mutta kait juhlan kunniaksi...). Nyt iski morkkis. Pilasinko kaiken, jos sattui kerrankin olemaan niin, että alkio olisi ollut kiinnittymässä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et! Luultavasti vain edesautoit kiinnittymismahdollisuutta olemalla iloinen ja stressivapaa. Mulla takana 3 IVF:ää ja LUKUISIA PAS:eja. Ainoa onnistunut kiinnittyminen tapahtui hoidossa jonka aikana elin melko vallattomasti :) Olin jo heittänyt tavallaan hanskat tiskiin ja vielä piti se viimeinen hoito tehdä. Olin pienessä kännissä siirron jälkeen muutamankin kerran, polttelin satunnaisesti tupakkaa yms.

Onnea matkaan, toivotaan plussaa!

Vierailija
2/8 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tavallani jo heittänyt hanskat tiskiin. Meillä on yksi 6-vuotias luomulapsi ja se taitaa riittää meille.

Tuntuu, että on " vankilassa" kun jatkuvasti täytyy kytätä omaa elämistään. Ihana lääkärimme kyllä aina painottaa meille, että nyt täytyy elää " aivan normaalia elämää" . Mutta....ehkä se lääkäri ei tarkoita aivan älytöntä bilettämistä...?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Jep, normaali elämä ei tarkoita älytöntä bilettämistä (= joka toinen pvä vuorokauden kännit), mutta normaaliien elämään kuuluu humala silloin tällöin, saunaoluet, ehkä viiniä ruoan kanssa jne.

Ja turha panikoida, josolet raskaana: ET OLE VAHINGOITTANUT LASTASI! Aloitat sitten " raskaan" elämän plussatestin jälkeen. Käytännössä et pysty elämäntavoillasi (=olettaen et perusterveelliset) estämään kiinnittymistä, aiheuttamaan keskenmenoa tms. Bileet tekee hyvää mielelle ja alentaa stressihormonien määrää. Ja alkoholi parantaa kohdun verenkiertoa jne...

Vierailija
4/8 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sen, että se ei kiinnity ku elän holtittomasti. Eihän siinä ole mitään järkeä, että maksaa lähes 500 euroa lääkärille ja sitten ei pysty olemaan juomatta kaverinsa syntymäpäivillä...:) Mutta oli kyllä hauskat juhlat ja mieli piristyi!

ap

Vierailija
5/8 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/8 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä syntyisi lapsia kuin harvoille ja valituille ;)

Vierailija
7/8 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/8 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko laittannet Luget aina 12 tunnin välein? Itsellä tulossa tilanne, ettei se onnistu. Tulis parina päivänä peräkkäin 2 tunnin heitto tavalliseen. Onkohan haittaa? Vai voinko ottaa ne suun kautta normaaliin aikaan. En kylläkään pääse makoilemaan, istumaan vain.

Olisin kiitollinen, jos joku osaisi vastata edes jotain!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan