Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hitossa Yle uusii ties kuinka monennetta kertaa tuon Sydämen asialla sarjan?

Vierailija
21.10.2007 |

Eihän se ole tullut kun vasta kolme kertaa töllöstä ja nyt se tulee taas ja tietty uusintana heti seuraavana päivänä.

Perhana uusisivat jotain sellaisia ohjelmia, joita ei ole uusittu vuosiin. Kuten vaikkapa Pieni talo preerialla ja Tie Avonleaan sarjat.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin toisiin sarjoihin pitäisi ostaa uudet esitysoikeudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi