Lue keskustelun säännöt.
Miksi hitossa Yle uusii ties kuinka monennetta kertaa tuon Sydämen asialla sarjan?
21.10.2007 |
Eihän se ole tullut kun vasta kolme kertaa töllöstä ja nyt se tulee taas ja tietty uusintana heti seuraavana päivänä.
Perhana uusisivat jotain sellaisia ohjelmia, joita ei ole uusittu vuosiin. Kuten vaikkapa Pieni talo preerialla ja Tie Avonleaan sarjat.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
niihin toisiin sarjoihin pitäisi ostaa uudet esitysoikeudet.