Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kävikö kukaan teistä nuorena Byggalla?
15.10.2007 |
Mä itse kävin siellä joskus 1985-1987, ja oli kyllä silloin aina kova juttu lauantaisin ;). Radiossa soi tänään Caravan, ja tuli mieleen, että on senkin tahdissa monet hitaat aikoinaan tanssittu, just lähinnä Byggalla ;). Vieläköhän nuoret käy siellä?
Kommentit (3)
Muistan vielä senkin, että vanhempani eivät olleet paikasta oikein innoissaan. He ovatkin perusporvareita, eikä heidän lapsensa olisi kuulunut käydä byggalla...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja vuosi oli 71 ja 72, ja kyllä oli hauskaa, Joo ja caravania kuuntelin vasta myöhemmin, eli joskus 7
Alue: Aihe vapaa
Byggalla, Bottalla, Alibissa, Kynällä, Kallessa.
Kumman paljon mäkin niistä tiedän vaikken itse ollut ollenkaan sellainen bailaaja.