Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ikään saakka SILMÄT voi vaihtaa väriä?

Vierailija
19.10.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että alkuun 5v-6v olivat sinivihreät (toisella siniharmaavihreät), kouluun mentäessä jo tummanvihreät.

Miehelläni on tummanvihreät silmät ja minulla sinisenharmaat.

Olen kuullut että ruskeiksi muuttuvat jo 2v mennessä jos ovat muuttuakseen mutta sinisestä vihreäksi voi muuttua paaaljon myöhemmin vielä ja sävy voi vaihtua vielä murrosiässäkin.

Vierailija
2/5 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sinivihreät ja miehellä vihreät. Lapsi syntyi ja oli niin kauniit siniset silmät ja nyt ne ovat muuttumassa ilmeisesti vähitellen vihreiksi. Tai sitten ne jäävät sinivihreiksi, kuten minulla on.

Olisi ollut ihana, jos silmät olisivat jääneet sinisiksi, kun niistä tuli mieleen timantit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani oli ennen murrosikää suorat hiukset ja siniset silmät. Murrosiässä hiukset kihartui käkkäriksi ja silmät muuttui ruskeaksi (ehei, ei ottanut permanenttia tai hankkinut piilareita).

Vierailija
4/5 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietyssä valossa näyttivät ihan ruskeilta, ja tietyssä valossa siniseltä. Nyt ovat sellaiset sinisenruskeat, ei niistä oikein voi edes sanoa minkä väriset ovat... Kaikki aina luulee, että ovat ruskeat, kun ovat niin tummat, mutta ei ne oikein kyllä oikein ruskeatkaan ole, ovat vaan tummat (ei tuollaista väriä ole keksittykään ;)).

Vierailija
5/5 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tietyssä valossa näyttivät ihan ruskeilta, ja tietyssä valossa siniseltä. Nyt ovat sellaiset sinisenruskeat, ei niistä oikein voi edes sanoa minkä väriset ovat... Kaikki aina luulee, että ovat ruskeat, kun ovat niin tummat, mutta ei ne oikein kyllä oikein ruskeatkaan ole, ovat vaan tummat (ei tuollaista väriä ole keksittykään ;)).