sinkkuäitien sulhasvalinnat - miksi nainen ottaa aina komeimman ja " vaarallisimman" ?
Tässä se taas nähdään, että naiset ottavat parhaimman näköiset, vaikka eivät muuten olisikaan parhaimpia/järkevimpiä vaihtoehtoja. Sydänsuruja tiedossa, mutta nössömmät/rumemmat ei sytytä!
Ennustan seuraavia valintoja:
Teija+Sami (vaikka ei ole viisasta, Sami taitaa olla sika)
Reetta+Marko (aivan ilmiselvää)
Anna+Juha-Matti (seksiä)
Tietääkö kukaan, miten oikeasti valitsivat ja onko suhteista tullut mitään?
Kommentit (14)
musta oli yllättävän huonoja kandidaatteja. Eikö ne oo nähneet niiden kuvia etukäteen? Mutta näistäkin pisimmälle pääsevät parhaimman näköiset, viis luonteesta tai muusta sopivuudesta.
ei miestä voi valita kriteereillä: se on sellanen tasanen, luotettava, hiljanen käyntiääni, toimii napista painamalla - sehän on sitten pesukone eikä mies! kyllä miehen ensisijaiset valintakriteerit on täysverisellä naisella nätti naama ja paksu kyrpä
niin ei varmaan muutenkaan ole luonteeltaan sellainen, joka haluaa tasaisen tavallista elämää. Ei kai sitten tasaisen tavallista puolisoakaan? En kyllä tiedä, kun en ole ohjelmaa katsonut.
niinpä. Mutta sitä PIIP paksuutta ei voi housujen läpi päätellä :)
Jotain että mukava mies ja ihana luonne, mutta se ei ole sitä mitä mieheltä etsin. Tässä se nähdään, että kaikki ei etsi sydämellään ja sitten tulee ongelmia myöhemmin. Mikä voisi olla tärkeämpää miehessä kuin ihana luonne???
laittaneet kuvaa mukaan. Kyllä mun mielestä ulkonäölläkin on väliä, mutta tärkeintä on se sisin ja minkalainen on luonteeltaan, käytöstavoiltaan, arvoiltaan jne.
Mä kyllä vielä ihmettelen sitä, miksi Teija pudotti sen ööh mikä sen nimi nyt oli se joka oli käyny siellä kahvilassa katsomassa häntä ja jonka tiputti silloin kun sai sen itkukohtauksen siellä ravintolassa. Se olisi voinut sopia hänelle hyvin. Toisaalta tää seeprahiuksi tomaatinkasvattajakin sopisi hänelle mielestäni eilisen jakson perusteella loistavasti. Mutta mä pelkään, että hän valitsee sen Samin, joka on ällö.
Reetalle toivon Marko, heissä olisi sitä jotain :) Se Henri on jotenkin ällö, toivottavasti Reetta ei ota sitä.
Anna... no jaa... en osaa sittenkään päättää. Molemmissa on hyviä/huonoja puolia. Juha-Matti on nuori ja asuu kaukana Annasta. Mutta Jouni on pikkasen edelleen ällö. Onneksi pudotti sen Antin, joka roudasi mutsinsa mukaan :D
Vierailija:
Jotain että mukava mies ja ihana luonne, mutta se ei ole sitä mitä mieheltä etsin. Tässä se nähdään, että kaikki ei etsi sydämellään ja sitten tulee ongelmia myöhemmin. Mikä voisi olla tärkeämpää miehessä kuin ihana luonne???
'
pelottavan näköinen se, joka oli käynyt siellä työpaikalla.... Sillä oli semmonen ihan hullun katse. Ei tietysti sen vika, mut mua se ainakin jotenkin karmi.
eiks oo jännää, miten selvästi toiset näkee ;)?
Ja samaa kanssa eilen pohdiskelin; ihan hölmöjä valintoja on tiedossa. Jos siis haluaa elämäänsä pysyvyyttä, ja järkevää ihmissuhdetta. Ehkä he (nuo sinkkuäidit) eivät sitä ole hakemassa?
voisikin kaikki av-laiset tulla valitsemaan mulle miehen, kun valitsen kuitenkin väärin. Mullakin ois nyt yksi kunnollinen, työsskäyvä nuori mies, ok ulkonäkö ja hauska, mutta ei vaan sytytä sillä tavalla. Sitten ois toinen hieman vanhempi (muutaman vuoden minua vanhempi) työsskäyvä, kohtelias, hyvä keskustelija, vakavaa suhdetta haluava, taviksen näköinen, ei sytytyä sekään. Sen sijaan olen flirttailut hieman omituisten ja epämääräisten miesten kanssa ja luultavasti valintani tulee epäonnistumaan.
Vierailija:
eiks oo jännää, miten selvästi toiset näkee ;)?
Ja sitten vielä lähti itse ulos! Voi hyvää päivää. Muuten se Antti oli kyllä hauska tyyppi.
Ei yhtään sellaisia naisten olosia tyyppejä, siis sellaisia jotka oikeesti sopisivat niille naisille.