Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan kertonut käyväsi av-palstalla? Voisitko kuvitella mainitsevasi joskus ystävillesi esim. sanan av-mamma?

Vierailija
18.10.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeätkö sitä että roikut av:lla? Minulle tämä on vain ajanviettoa ja suurta hupia kun katselen kuinka mammat vaahtoavat tyhjänpäiväisistä asioista.

Vierailija
2/5 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin reaktio on tuttavissani se, että katseet siirtyy maahan, alkaa hämillinen mutina että en tiedä sellaista sivustoa..

Minusta se on outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin aikuiset lapset ja mies pitävät tätä seko paikkana. Ja niinhän tää onkin!

Vierailija
4/5 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen lukenut täältä jotain jänskää/hauskaa mitä referoin sitten ystävilleni, voin sanoa lukeneeni sen keskustelupalstalta, tai vauvapalstalta. En mainitse av:ta nimeltä.

Vierailija
5/5 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä kuulen kuinka jotakuta on erikseen varoitettu ikinä tulemasta tänne kun meno on niin kamalaa. silloin olen sanonut itse notkuvani täällä joka ainoa päivä ja että tykkään palstasta. ehkä tää vaatii totuttelua..

semmoinen ongelma mulla on, että joskus kun rupean puhumaan julkisesti (siis vaikka siellä perhekahvilassa) jotain juttua, jota olen aiemmin puinut täällä, niin mun pitää ensin edetä varovasti ja tarkkailla ilmeitä, että tunnistaako kukaan kertomaani juttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi