En enää näyttäydy julkisesti bikineissä tai uimapuvussa! :(
Olen koko ikäni kärsinyt pienistä rinnoista. Nyt, 29-vuotiaana, luulin olevani vihdoin sinut asian kanssa. Aiemmin häpeilin itseäni, mutta nyt kun olimme 2 viikkoa sitten lähdössä Kanarialle, uskaltauduin ostamaan hienot lappubikinit itselleni. Olen hoikka, urheilen. Mielestäni minulla on ihan kiva kroppa, kiinteä jne, mutta ei tissejä eli vain AA-kupit ja se on ollut itsetuntoni kolaus jo pitkään lasten syntymien ja imetysten jälkeen.
No, lomalla oleilin ekat päivät bikineissä parvelleella ja keräsin rohkeutta mennä " ihmisten ilmoille" , eli rannalle bikineissä. Eipä olisi pitänyt mennä! En tajua, miksi miesten pitää tuijottaa... :( Ymmärrän, että he varmasti katsovat, että naisraukalla on tissit unohtuneet kotiin ja päivittelevät sitä mielessään, mutta pitääkö oikein tuijottaa kaukaa sitä asiaa? Onneksi rannalla ei näyttänyt olevan " AV-mammoja" kyttäämässä ulkonäköäni ;) Tuli vaan paha mieli ja lähdinkin rannalta piakon pois kyyneleet silmissä. No, sainpahan taas palautettua kompleksini rinnoistani. Hitto.
Kommentit (12)
täällä toinen joka urheilee eikä ole mikään povipommi, mutta miehet senkun kehuvat ja pörräävät ympärillä.
oli kroppa millainen vaan. Todennäköisesti ihailivat hoikkuuttasi. Pää pystyyn vaan!
PROVO... ei kukaan voi olla noin urpo ja hölmö!!!!
että tuo tunne johtuu siitä, ettet itse oikein tunne itseäsi " kotoisaksi" bikineissä, jolloin koko ajan tiedostat " puutteesi" ja luulet/koet, että muutkin ne huomaa. En oikeasti ukso, että ihmisiä katsotaan siki, jos jollain ei ole tissejä tai on isot tissit, jos vaan muuten näyttää " normaalilta" . Anorektikkoja ja sairaan lihavia tuijotetaan siksi, että ihmisiä inhottaa sairaudet, erityisesti itseaiheutetut. Mutta eihän ketään, jolla on esim. toinen jalka amputoitu, enää ensivilaisun jälkeen jakseta tuijottaa.
Kyllä täytyy sano että tuntuu ettei tää isojen rintojen ihailu pidä enää paikkaansa. Miehethän rakastavat Paris Hilttonia ja täytyy sanoa että siinä mimmissä on seksiä vaikka on A kuppi. Gooletappa sen kuvia ja katso jos löydät seksikkääseen pukeutumiseen vinkkejä hänen pukutumisestaa. Väreissä ja malleissa tms.. (vaikka en hänen valintojaan niin elämässä arvostakaan)
tarkkailin kaikkia hysteerisen korostuneesti ja yritin nykiä bikinejä hyvään asentoon.
ap
Sama vaikka olis lähes 100-kiloinen valas niin tyytyväisenä vaan mennä löllistellään rannalla. Miehet kun tuijottaa kun on niin ihanasti muotoja ja isot tissit joo...
Ja sit jos on treenattu ja hyväkroppainen, aattelee ettei kukaan voi välittää kun on pienet rinnat.
11: hyvin sanottu. Olipa millanen vaan niin itselle se ei kelpaa ja luulee että tuijotetaan arvostellen.
ei minullakaan ole kuin a-kuppi, mutta ei paina missään, olen sinut asian kanssa. Tuntuisi kyllä omituiselta jos elämän onni olisi vaan rintojen koosta kiinni. Täälläkin tuntuu olevan pääajatuksena vain se, että nainen saa muuten millainen kuvatus tahansa kun vaan on isot tissit.
Terkut vaan yhdeltä isotissiseltä, joka menee 3 kk:n päästä rintojenpienennysleikkaukseen kun on lopen uupunut siihen, että miehet (ja osa naisista) ei näe persoonaa tissien takaa.
Entäpä jos he katsoivat sen takia, että sulla on upea, treenattu kroppa?