testi +, labran pissatesti nega. Kumpaa nyt uskosin?
Eli tein viikonloppuna kotitestin, aconin. Siihen tuli melko pian 2 selvää viivaa. Punaista. Toinen haaleampi kuin kontrolliviiva. Maanantaina sitten kävin viemässä pissanäytteen labraan, ja siitä olivat testanneet negaa! Kotitestin tein illalla, labrassa aamupissasta.
Ehdin jo luulla olevani raskaana, nyt en sitten tiedä!
No, ens viikolla on aika labraan veritestiin, mutta turhauttaa oottaa!
Kommentit (7)
Eli kotitesti näytti +, seuraavana päivänä vein näytteen labraan ja se oli -. Viikon päästä vei uuden näytteen labraan ja sitten sekin oli+.
Yleensä, jos tulee jostain +, se on sitten +!! Joten onnea!!
Voi kun olisinki raskaana! Ei kyllä oo isommin oireita. Tekis mieli ostaa vielä yks kotitesti, mutta yritän sinnitellä maanantaihin.
mulle kans tuli 2 viivaa, ja ehdin jo säikähtää todella kovaa(lapsi ei oikeen olis sopinu silloiseen elämäntilanteeseen) kuitenkin lueskelin ohjeita tarkemmin ja jos olisin ollut raskaana niin toiseen kohtaan olis pitäny tulla + eli pelkkä viiva meinas negaa. on vähä sekasin noitten kans ku joissain testeissä pelkkä 2 viivaa riittää..
Soittelin maahantuojalle ja lääkärille ja neuvolaan ja hyvä, etten presidentille ja kaikki sanoivat samaa: plussa on aina plussa, negatiivinen voi olla joskus plussa. Ja totta sinun minun osaltani oli: 18 vuoden yhdessäolon jälkeen mieheni ja minä saimme tuon lapsen aikaan...
HCG:n määrä oli, sehän ei koskaan ole 0
Paljonko kuukautiset olivat myöhässä, kun testaamaan aloit?