Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tee lapsen kanssa mitaan. Huono isa. Tulee kotiin toista ja haluaa paasta heti tunniksi-kahdeksi nukkumaan. Jos mina sen jalkeen haluaisin nukkua

Vierailija
17.10.2007 |

niin äijä pistää Teletapit pyörimään ja siirtyy tietokoneelle, eikä PUHU LAPSELLE MITÄÄN! Lapsi juttelee yksinään, yrittää välillä hokea " isi, isi" , mutta isi ei vastaa.

Hetken päästä tulee paukuttamaan makkarin ovea huutaen äitiä ja sitten äijä hypähtää tuolilta ja vaihtaa dvd:n.

Hoidan siis 2-vuotiastamme vielä kotona. Haluan viedä kohta hoitoon ihan sen vuoksi, että minä en pysty enää olemaan hyvä äiti, jolla on mielikuvitusta ja energiaa, kun en koskaan saa itse levätä.

Näiden 2 vuoden aikana olen ollut erossa lapsestani 6 kertaa. 3 kampaajalla ja 3 ystävän kanssa syömässä.

Onko tavallista, että äiti ja lapsi ovat näin tiiviisti yhdessä, vaikka perheessä on isäkin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais harkita. Tuollaisen miehen kanssa on hyvin tavallista ettei pääse tuulettumaan kotoa ja lapsesta koskkaan.

Vierailija
2/4 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kanssa mies ei ollut juurikaan kahdestaan ennen kuin lapsi oli 2,5 tai 3v. Ei koskaan vaihtanut vaippoja, syöttänyt tai laittanut nukkumaan. Kaksi lasta on syntynyt sen jälkeen ja mies on vähän terästynyt. Ei ole hoitanut vauvoja, mutta ajoittain touhaa 3-5 vuotiaan kanssa. Syytä en tähän käytökseen ole koskaan saanut. Ulospäin antaa itsestään lapsirakkaan kuvan ja jos lapsen kanssa pihalla, touhaa naapureittenkin lasten kanssa.

Edelleenkään ei osallistu lasten nukkumaan laittamiseen tai ruokkimiseen.

Ystävällinen puhe, asialliset perustelut tai nalkutus ei ole tehonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuu kun nalkuttaa tarpeeksi. Mutta ei voieläkään tiedä missä 5-v:n vaatteet ovat, vaikka ne ovat olleet koko ajan samassa kaapissa. Lasten hoitaminen on sitä, että istuu tirtokoneella ja huutaa lapsille. Kun tulen kotiin, on kaaos edessä ja kaikki hommat odottaa.

Vierailija
4/4 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten anoppi onkaan poikansa kasvattant?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän