Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Potkikaa mut tästä lenkille! Maraton häämöttää kesäkuussa ja mä en saa persustani tästä tuolista ylös!

Vierailija
17.10.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikat on siinä kunnossa kolmen synnytyksen jäljiltä et pidätyskyky kestää varmasti max sen pari tuntia ;(.

Kuten tosiaan sanoin, niin ehkä joskus myöhemmin.

Olen aina ollut kova liikkumaan ja varsinkin juosten/kävellen joten noita kilometrejä tulee ihan itsestään. Missään kisoissa en kyllä ole käynyt sitten tyttövuosien.

Nyt oon aatellut ehkä panostaa. Alkaa kans ottaa jossain vaiheessa salitreeniä ja ehkä tosiaan kisatakin. Tää lenkkeily kun on sellainen harrastus et ei ole sidottu kellonaikoihin niin onnistuu lasten kanssakin.

Ja NYT sinne venyttelemään. Homma jota inhoan yli kaiken..

t.6

Vierailija
2/10 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo sun ohjelmas.

Itellä ei mitään sen kummempaa ohjelmaa kun nyt vasta pääsemässä kunnolla lenkille kun vauva puolivuotias.

Nyt oon vajaan kuukauden mennyt sellasta 3krt vko 14km, ja sen lisäksi

suunnilleen kerran pari viikossa 7km ja sit koiran kanssa sellaisia 4km lenkkejä kävellen hölkäten joka päivä. Mut niitä koiranulkoilutuksia en tuohon viikko-ohjelmaan mitenkään laske.

Eli näyttäis viikossa tulevan kilometrejä sellaiset 50+ ja koiralenkit.

Aikas paljolta kuulostaa, en ole aikaisemmin ajatellutkaan koko asiaa.

No ens kesänä aattelin ehkä jo osallistua muutamille puolikkaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka palasi lenkiltä myös ja lähtee nyt venyttelemään:).

Vierailija
4/10 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli näyttäis viikossa tulevan kilometrejä sellaiset 50+ ja koiralenkit.

Aikas paljolta kuulostaa, en ole aikaisemmin ajatellutkaan koko asiaa.

No ens kesänä aattelin ehkä jo osallistua muutamille puolikkaille.

Kyllähän sä voisit varmasti lähteä maratonillekin tolla määrällä. Kun itse harjoittelin puolikkaalle, juoksin n. 30 km viikossa, usein vähemmänkin.

ap

Vierailija
5/10 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maratoonia ei juosta, jos löhöilet av:lla. Sen sijaan juoksusta tulee niiiin paljon parempi olo kuin näiden typerien tekstien lukemisesta.

Minäkin lähden lenkille, kunhan mies vain tulee kotiin...

Vierailija
6/10 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin itse juuri 7 km:n juoksulenkiltä ja ai että on ihana olo suihkun ja venyttelyn jälkeen!

Vierailija
7/10 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Maratoonia ei juosta, jos löhöilet av:lla. Sen sijaan juoksusta tulee niiiin paljon parempi olo kuin näiden typerien tekstien lukemisesta.

Minäkin lähden lenkille, kunhan mies vain tulee kotiin...

t. ap

Vierailija
8/10 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

42:38; 6,7 km.

Keskisyke 60%, max 75%.

ap

Vierailija
9/10 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteä lenkille.

Suunnilleen sama näkyy olevan kilometrivauhti mut lenkki puolta pidempi.

Ihan mielenkiinnosta Ap jaksatko kertoa millaista viikko/kuukausiohjelmaa juokset jos meinaat kesäkuussa maratonille?

Tukholmaanko olet menossa?

Onko sulla aikaisempaa maraton/puolimaraton taustaa.

Terv.

Yks joka kanssa joskus haaveilee juoksevansa kunhan tästä lasten teosta on kunnolla palauduttu.

Vierailija
10/10 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lähteä lenkille.

Suunnilleen sama näkyy olevan kilometrivauhti mut lenkki puolta pidempi.

Ihan mielenkiinnosta Ap jaksatko kertoa millaista viikko/kuukausiohjelmaa juokset jos meinaat kesäkuussa maratonille?

Tukholmaanko olet menossa?

Onko sulla aikaisempaa maraton/puolimaraton taustaa.

Terv.

Yks joka kanssa joskus haaveilee juoksevansa kunhan tästä lasten teosta on kunnolla palauduttu.

Viikko-ohjelma tällä hetkellä on kirjasta " Matkalla maratonille" ja toistaiseksi juoksen puolimaratonin ohjelmaa. Keväällä vaihdan sitten maratonin ohjelmaan. Lisäksi alan marraskuussa käymään salilla, kun kelitkin huononevat.

Tällä hetkellä ohjelman runko on suunnilleen:

yksi pk-lenkki n. 8 km

yksi intervallilenkki / nopea lenkki. Inhoan intervalleja, siksi juoksen usein vain nopean lenkin noin 6 km / 32 min tms.

yksi lyhyempi pk-lenkki n. 6 km ja tän päälle sitten hieman jumppaa ja venyttelyä

yksi pitkä lenkki n. 15-20 km

näiden lisäksi juoksen vielä joskus yhden pk-lenkin, jonkun 7-9 km.

Yritän juosta aina kaksi viikkoa väh. 40 km / viikko, jonka jälkeen kevyempi viikko n. 30 km / viikko.

Olen ollut aika joustava ohjelmassani, ja nyt pitäis alkaa tosiaan löytyä kuria, jos sinne maratonille mielin.

Takana on muutamia vuosia juoksua, useampi puolimaraton, mutta ei vielä yhtään kokonaista.

ap