Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko täältä enää mitenkään hakea haulla MITÄÄN?

Vierailija
29.10.2008 |

.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tuo haku löydä yhtään mitään, ei vaikka keskustelun otsikko olisi merkistä merkkiin oikein kirjoitettu.................

Vierailija
2/10 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina olen löytänyt helposti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei voi enää valita miltä palstalta hakee, koska juttu on kirjoitettu jne. Tuloksia tulee aivan liikaa ja täydellisessä epäjärjestyksessä.

Vierailija
4/10 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatii vaan muistamaan hyvän hakusanan. Kovin yleisillä ei kannata hakea kun vastauksia tulee tuhansia...

Vierailija
5/10 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen huomannut, että mitään uusia kirjoituksia ei löydä. Kokeilin laittamalla "kirjanmerkiksi" harvinaisen sanan, jota ei palstalla muuten ole näkynyt (oisko ollut joku marsupilami tai onageri tms.) ja kopsasin sen sanan kirjoituksesta suoraan hakuruutuun eli ei kirjoitusvirheitäkään. Ei löytynyt kirjoitus silloin eikä pari päivää myöhemminkään.

Vierailija
6/10 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen huomannut, että mitään uusia kirjoituksia ei löydä. Kokeilin laittamalla "kirjanmerkiksi" harvinaisen sanan, jota ei palstalla muuten ole näkynyt (oisko ollut joku marsupilami tai onageri tms.) ja kopsasin sen sanan kirjoituksesta suoraan hakuruutuun eli ei kirjoitusvirheitäkään. Ei löytynyt kirjoitus silloin eikä pari päivää myöhemminkään.

Vierailija
7/10 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa niin paljon että on palstalla valitetttu "kuka näitä vanhoja nostelee"

Sanokaa mitä haluatte niin minä haen sen teille...

T: 6

Vierailija
8/10 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen muistanut otsikon kokonaan, tai jonkun kokonaisen lauseen ketjusta. Eikä ole ollut kyse poistetuista ketjuista, sillä sitten kun olen selaillut taaksepäin tuskastuttavasti kaikki otsikot niin löydän haluamani ketjun sieltä

Vierailija
9/10 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä ketju oli tosi hauska ja täynnä oivalluksia.

Vierailija
10/10 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en itse löytänyt eli se kun joku raskaana oleva kyseli kannattaako ostaa kaksosten rattaat yhdelle lapselle suuren ostosmäärän takia. Haluaisin tietää miten päättyi.