Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anaaliseksiä vonkaavat miehet!

Vierailija
15.10.2007 |

Haluaisitteko itse dildoa pyllyyn?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös monen miehen mielestä. MUTTA: A-seksi on jotain mitä ei voi vongata eikä ' antaa' . Sille pitää antautua. Jos on vähänkin pidättyväinen niin ei taatusti nauti!

M32

Vierailija
2/18 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksen haluaisi sitä kokea myös

Mutta naisen tekemänä :-))

M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä haluat että mies nuolee sun pilluas ni nuoletko ite pillua?

Vierailija
4/18 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

homoja tai siihen taipuvaisia. Tämä on tutkittua tietoa vaikka miehesi muuta väittääkin kun sitä häneltä kysyt.

Vierailija
5/18 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on homoja. Ei normaali mies ole kiinnostunut paskareiästä kun on tarjolla parempaakin.

Vierailija
6/18 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä sinulle ajattelemisen aihetta. Kahta sukupuoleta tarkasteltaessa havaitsemme, että pillu on niistä vain toisella. Persreikä, anatomisesti vieläpä identtinen, on sen sijaan molemmilla. Halutakseni nuolla pillua minun siis pitäisi olla naisen eli jonkun muun kuin oman mieheni kanssa. Sen sijaan naista ja miestä voi molempia panna dildolla pyllyyn.

Vierailija
7/18 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä aito aina dildon voittaa, kunhan muistaa käyttää jellyä ettei tule pahoja hiertymiä

Rane.

Vierailija
8/18 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kihlattuni haluu pyllyyn. ei tosin ole vielä tehty mutta olen luvannut antaa sinnekkin.

Vierailija
9/18 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

homopoika joka ennen oli ihan normaali hetero. Kun aloimme tyttökaverin kans leikkimään kakkareiän kanssa niin kävikin sillä tavalla että minun kiinnostukseni anaaliin kasvoi ja jätin hänet. Nyt voin homostella rauhassa ja välillä nuolla kakkaista pippeliä, ihanaa miehet eikö vain

Vierailija
10/18 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko nainen??

Vierailija
11/18 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että peppuseksi on " homojen hommaa" . Entä suihinotto? Ekös sekin ole sitten " homojen hommaa" jos homot sitäkin tekee...??

Vierailija
12/18 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaali mies ole kiinnostunut runkkaamisesta, jos pilluakin on tarjolla. Ei normaali mies voi olla kiinnostunut runkkaamisesta edes vaihtelun vuoksi eikä varsinkaan anaalista vaihtelun vuoksi!!!

Vierailija:

kyllä ne on homoja. Ei normaali mies ole kiinnostunut paskareiästä kun on tarjolla parempaakin.

Vierailija
13/18 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska homoilla on kikkeli. Suu on ainoastaan syömistä varten kuten persereikä vain paskantamista varten. Suuseksi ja peräreikäseksi on homojen hommoo.

Vierailija
14/18 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanokaa naiset peräreikää vonkaaville että sitten kun saan työntää sinun perseeseesi ENSIn dildon.

Vierailija
15/18 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

homoja tai siihen taipuvaisia. Tämä on tutkittua tietoa vaikka miehesi muuta väittääkin kun sitä häneltä kysyt.

mistähän syystä tällä palstalla käy kommentoimassa immeiset, joiden mielestä ainoaa normaalia seksiä on lauantaisin, pimeässä peiton alla ja tietysti lähessaarnaaja-asento. Kaikki muu on epänormaalia, homojen hommaa ja pervojen juttuja.

Menkää raamattupiirin sivustolle keskustelemaan ja jättäkää meidät NORMAALIt rauhaan.

Vierailija
16/18 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan sen tietää että ruskean reiän ritarit on potentiaalisia puppeleita.

Vierailija
17/18 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikkihan sen tietää että ruskean reiän ritarit on potentiaalisia puppeleita.

Vierailija
18/18 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaikka olen bimies en ole paljoakaan kiinnostunut anuksista en naisten tai miesten, mutta suurinosa tuntemistani bimiehistä tykkää panna naisia peppuun, vaikka miestenvälisissä haluaisivat itse saada. Vaimon kanssa en kaipaa anaalia tai suihinottoa, mutta muistelen kyllä toisinaan miltä se tuntui ottaa suihin ja miten kiihottavaa vaikka hankalaa sitä oli saada peppuunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi