Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4d- ultra Turku

15.10.2007 |

Mihin 4 d-ultraan kannattaa mennä?Medisonar, terveystalo? Mitä maksaa?Saako dvd:lle?Kenelle lääkärille kannattaa mennä? Kertooko sukupuolen? ja vielä millä viikolla kannattaa mennä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Terveystalossa ja Medisonarissa noita tehdään. Itse päädyimme jälkimmäiseen, sillä olemme Medisonarissa käyneet kaikissa ultrissa (ja vähän ylimääräisissäkin) :) 4D:tä suositeltiin meille viikoilla 25-27, sillä ennen viikkoa 25 sikiö on kuulemma kovin laiha ja taas viikon 27 jälkeen alkaa olla sen verran ahdasta, ettei hyviä kuvakulmia välttämättä saa. Omavastuu hinnaksi sanottiin 160¿ ja mukaan saa DVD:n joka on käsittääkseni n. 10-15min pitkä.

Me olemme menossa loppuviikosta ja lekuriksi suositeltiin Leo Mäkäräistä. On kuullemma parhaita :)

Tulen viimeistään ensiviikolla kertomaan kuulumiset.

Vierailija
2/3 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulemma edullisempi kuin Turun vastaavat, ja aivan yhtä tasokas ja asiantunteva! (hintaa en muista) Itse juuri suunnittelen ajanvarausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri tulossa suosittelemaan Kaarinassa ultraavaa Jussi Savonlahtea (Varsinais-Suomen lääkäripalvelu). Olen käynyt hänellä kunnallisissa ultrissa ja 4D-ultrassa, erittäin pätevä ja huolellinen lääkäri - sekä bonuksena myös mukava :)