Juhlakengät tai -tossut 1 vuotiaalle???
Mistä löytäisin PK-seudulta semmoiset kiiltonahkaiset mustat kerhotossut kokoa 19 tai 20? Olen nähnyt vain punaisia tai sinisiä. Tai vaihtoehtoisesti edulliset juhlakengät pojalle??? Käytettyjäkin voi vinkata... olen yrittänyt etsiä, mutten tässä kiireessä ole löytänyt.
Kommentit (4)
Meillä olisi kokoa 21. Mutta tuntuu jotenkin pieneltä tuo tossu. On ollut yhden päivän jalassa tytöllä (ristiäisissä). On siis sellaisen mustat lakeritossut. Voin laittaa mittaa jos kiinnostuit.. Tai joku kiinnostui :)
n. 12,5-13 cm oli pohjan mitta. Oli hiukan vaikea mitata :)
Tuo cittarin juhlakenkä kuullosti edulliselle. Mikä tarjouskuponki? Ehkei ehditä odottaa semmoista, kun tarvitaan jo lauantaiksi...
nirppanokka: nuo teidän tossut olisivat juuri meille sopivat. Jos haluat myydä, niin laita viestiä. Tässä ei saa julkaista s-postiosoitetta, joka minulla on hotmailissa.... ;)
lutu78
Ja ne ovat napero tai lotta ja lassi merkkiä. Joten niistä saa välillä alennusta sillä tarjouskupongilla. Eli mielestäni niille ei ole jäänyt enää paljon hintaa. Niitä kiiltäviä kerhotossuja muistelen nähneeni Prismassa, en ole ihan varma.