Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia raskautumisesta kohdunulkoisen jälkeen?

15.10.2007 |

Vertaistukea täällä etsiskelen. Itsellä ku hoidettiin solumyrkyllä. Raskausmateriaali abortoitui munajohtimesta vatsaonteloon ja jäi sinne kuihtumaan.

Kuinka pian olette raskautuneet? Oliko normaali raskaus vai uusiko ku? Niin ja sitten vielä kysyisin että miten ku teiltä on hoidettu?

Kiitos paljon jo etukäteen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi voimia! Ku on aika rankka kokemus...

Itselläni oli ku keväällä (toukokuun alussa) 2001. Jouduin leikkaukseen, jossa toinen munatorvi poistettiin. Syyskuussa 2001 tein kuietnkin jo positiivisen testin vaikka vietimme koko kesän eri paikkakunnilla ja näimme joka/joka toinen viikonloppu. Ku ei uusiutunut, mutta raskaudessa kävi kuitenkin muuten huonosti (ei siis mitään yhteyttä ku:hun). Välttämättä raskautuminen ei siis ole hankalaa.

Plussaonnea!

Nekku

Vierailija
2/4 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähinnä pelottaa että ku uusii. Edellinen raskaus oli normaali ja siitä poika 09/06, tämä toinen sitten ku. Mistä lie voikaan sitten johtua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille on valitettavasti aina oma riskinsä ja varsinkin, jos munatorveen on jäänyt edellisestä ku:sta arpeutumaa on riski jonkin verran kohonnut. Mutta toisaalta kukaan ei koskaan voi sanoa, että milloin ja kenellä ku uusiutuu, joten oikeastaan sen pelkääminen on ajanhukkaa. Tiedän kyllä, helpommin sanottu kuin tehty...

Piti oikeastaan tuossa vielä mainita, että tuon ku:n jälkeen olen tullut kolme kertaa raskaaksi eikä ku ole ainakaan meillä uusiutunut. Tuloksena terve tyttö 12/05 sekä rv nyt 16+6.

Toivottavasti pystyt unohtamaan ku:n pelon ja yrittämään uudelleen!

Nekku

Vierailija
4/4 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan varma että oon uudestaan raskaana. Oon oikeasti tosi peloissani että tää on uus ku.

Toivottavasti vaan kuvittelen koko raskaushomman :/